Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه سی بی اس آمریکا اعلام کرد گزارش‌هایی درباره بیش از پانصد قربانی دریافت کرده ایم که در پنجاه و پنج سال گذشته در اردوگاه‌های کودکان هدف آزار و اذیت جنسی بوده اند.

حامیان این قربانیان معتقدند تعداد واقعی موارد آزار و اذیت جنسی احتمالا بسیار بیشتر از این رقم است چرا که بسیاری از این سوءاستفاده‌ها گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر یکی از قربانیان آزار و اذیت جنسی در آمریکا به جسیکا دانکان خبرنگار سی بی اس گفت: یکی از مشاوران اردوگاه درسال ۲۰۰۹ پسرش را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. این حادثه در یک اردوی دوازده روزه شبانه روزی در اردوگاه لاجونتا رخ داده است.

جان کونته که درباره سوء استفاده از کودکان در دانشگاه واشنگتن مطالعه می‌کند، گفت: این موارد بخش کوچکی از یک مشکل بسیار بزرگ است. بیش از چهارده میلیون نفر هر ساله در اردو‌های آموزشی در آمریکا شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا فساد اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در جدیدترین موج حمله‌های خود، خانه‌های مسکونی را در نزدیکی قبرستان الزوایده واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

ورودی اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه نیز شاهد حمله‌های بامدادی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده است.

این جنگنده‌های متجاوز چندین حمله وحشیانه و سنگین علیه محله الزیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه انجام دادند.

تنها در یکی از حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی علیه ۲ خانه مسکونی در رفح دست کم ۲۶ فلسطینی از جمله ۱۶ کودک و شش زن به شهادت رسیدند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز در کنار جنگنده‌های این رژیم وارد عمل شده و بخش‌های مختلف نوار غزه را زیر آتش گرفت. این حمله‌های توپخانه ای رژیم اشغالگر شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه، شرق اردوگاه المغازی و ۲ منطقه المغراقه و الزهرا را هدف قرار داد.

قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز سواحل مرکزی و جنوبی نوار غزه را گلوله باران کردند. علاوه بر این پهپادهای رژیم صهیونیستی یک مدرسه در اردوگاه البریج را هدف قرار دادند.

روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت پنج کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینی‌ها در این باریکه مرتکب شد.

این وزارت خانه افزود که در این حمله‌ها ۴۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۹ نفر هم زخمی شدند. شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۶ هزار و ۹۸۰ نفر افزایش یافته است.

هنوز هزاران نفر مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6084985

دیگر خبرها

  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • فیلم/ زخمی شدن کودک فلسطینی در اردوگاه البریج (۱۳+)
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • ببینید | تصاویر ضبط شده از تله مرگبار پلیس آمریکا برای یک بیمار جنسی
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • سنگ آمریکا برای کودک کش‌ها
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک