Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران گفت: ناظر بازی سپاهان و پرسپولیس گزارش خود را به ما ارائه داد. با توجه به حساسیت بازی و جو حاکم بر استادیوم، سعی شد از بهترین تیم داوری در این مسابقه استفاده شود. تیم داوری از نظر مدیریت در بازی، کنترل بازی و تنبیهات انضباطی به خوبی عمل کرده و توانست مسابقه را کنترل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طبق گزارش ناظر بازی، در دقیقه 87 داور به درستی خطای هند پنالتی سپاهان را اعلام کرد چون دست بازیکن کاملا در حالت غیر طبیعی بود و باعث انحراف توپ شد. البته در این صحنه که حدود یک تا دو ثانیه طول کشید، حدود 18 بازیکن از دو تیم داخل محوطه جریمه جدال های فیزیکی داشتند که در این برخورد ها، تماس بدنی نیز وجود داشت. اگر فیلم بازی بازبینی شود ابتدا بازیکن تیم سپاهان (کی روش) با دست بازیکن تیم پرسپولیس (مصلح) را هل می دهد و در ادامه مهاجم پرسپولیس (منشا) نیز به همین صورت بازیکن شماره 44 سپاهان (شفیعی) را هل می دهد که داور عکس العملی به هیچ کدام از بازیکنان نشان نمی دهد و به درستی خطای هند مدافع سپاهان (شماره 88) را به سود تیم پرسپولیس، پنالتی اعلام می کند.

رئیس کمیته داوران در پایان گفت: با توجه به گزارش ناظر داوری در دقیقه 1+90 نیز بازیکن 88 سپاهان به همراه بازیکن شماره 8 پرسپولیس در نزدیکی داور اقدام به توهین به یکدیگر می کنند که داور بازی هر دو بازیکن را از زمین مسابقه اخراج می کند ضمنا پس از بازبینی فیلم مسابقه توسط کمیته آنالیز، نتیجه نهایی از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

باز هم به پرسپولیس حمله شد!

گرشاسبی: پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و نباید این باشگاه آسیب ببیند

عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌شود؟

بی ثباتی قرمز‌ها در زمین مشهود است/بازیچه‌های سرخابی و مسئولان بی خیال!

ضربه‌ای که کی روش به سید جلال زد

انصاری از بیمارستان مرخص می شود

انتهای پیام/

اظهارات اصفهانیان درباره دیدار سپاهان - پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران

بازیکن ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار با ترکمنستان معرفی شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب چهارمین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی را در خانه ترکمنستان با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشت و صعودش را به دور بعدی انتخابی و جام ملت‌های ۲۰۲۷ قطعی کرد.

تیم فنی فیفا پس از پایان بازی مهدی قائدی، زننده تک گل پیروزی بخش ایران را به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی کرد.

دیگر خبرها

  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!