Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از فعالان علمی، پژوهشی و دانشجویی استان اردبیل با تجلیل از ۲۳ جوان فعال در عرصه‌های مختلف برگزار شد.

این آئین که به مناسبت گرامیداشت هفته دانشجو برگزار شده بود، با استقبال پرشور جوانان و درنظر گرفتن بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری همراه گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در حاشیه برگزاری آئین تجلیل از فعالان علمی، پژوهشی و دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: با توجه به نقش مهم جوانان در پویایی جامعه و گرامیداشت روز دانشجو با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان و نهادهای مرتبط جشن باشکوهی در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل درنظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاخانی ادامه داد: به هر اندازه که فرصت بالندگی و شکوفایی استعداد جوانان فراهم شود، حرکت جامعه به سمت و سوی توسعه شتاب بیشتری خواهد گرفت و تمامی کشورهای پیشرفته جهانی نیز سرمایه‌گذاری‌های ویژه‌ای بر روی جوانان انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: با افزایش همکاری بین سمن‌ها و دانشگاه‌های مختلف استان زمینه جذب و بکارگیری مضاعف نیروهای جوان در فعالیت‌های مختلف اجتماعی، ورزشی و فرهنگی فراهم خواهد شد و امیدوار به تحقق این موضوع به شکل مورد نظر هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به تشریح نقش فعالانه دانشجویان در ساختار یک جامعه اشاره کرد و افزود: جوانان در مطالبه‌گری و جریان‌سازی نباید نقش منفعلانه‌ای داشته باشند.

آقاخانی بر ضرورت افزایش فعالیت‌های داوطلبانه و نهادینه شدن این موضوع در جامعه تاکید کرد و توضیح داد: نیازمند توسعه ابعاد فعالیت‌های داوطلبانه و فراگیر شدن این موضوع در بخش‌های مختلف جامعه هستیم.

کد خبر 4481688

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اردبیل جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود