Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

لیگ برتر جزیره در فصل جاری با رقابت نزدیک مدعیان در بالای جدول با هیجان بالایی دنبال می‌شود.

تیم‌های که در حمله  و دفاع عملکرد خوبی دارند بی شک در ادامه مسیر در کورس باقی خواهند ماند.

در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که در یک بازی لیگ جزیره سزار آزپیلیکوئتا مدافع چپ باشگاه چلسی  مقابل من‌سیتی 13 تکل سالم را روی بازیکنان حریف زده است و حملات حرف را مختل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادریس مدافع اورتون در بازی مقابل آرسنال 10 تکل سالم را داشته و بن دیویس مدافع تاتنهام با 9 تکل موفق مقابل لستر در رتبه سوم دیده می‌شود.در این لیست 5 بازیکن در یک بازی تکل موفق داشته اند که در تصوسر زیر مشاهده می کنید.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با گل رودریگو از رئال عقب افتاده و فشار روی دروازه میهمانش را آغاز کرده تا به گل تساوی برسد.

بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و رئال مادرید با گل دقیقه 12 رودریگو به سود تیم اسپانیایی دنبال می‌شود.

سیتی که اولین موقعیت خطرناک این بازی را روی ضربه کوین دی‌بروینه رقم زده بود بعد از گل رودریگو حملات بیشتری را به سمت دروازه رئال ایجاد کرده تا این نتیجه را تغییر دهد.

آندری لونین در دقیقه 19 موفق شد ارسال خطرناک کوین دی‌بروینه را دفع کند. برناردو سیلوا موفق شد این توپ بلوکه شده را با ضربه سر در نزدیکی دروازه به ارلینگ هالند برساند.

هالند در رقابت با ناچو موفق شد با سر به این توپ ضربه بزند که این موقعیت خطرناک به تیرک برخورد کرد و بلوکه شد. اگر ضربه هالند داخل چارچوب بود به راحتی گل می‌شد چراکه لونین تنها تماشاگر برخورد این توپ به تیرک بود و واکنش به آن نشان نداد.

برناردو سیلوا که مسیر توپ را تشخیص نداده بود اگرچه مقابل دروازه رئال می‌توانست آن را به گل تبدیل کند اما توپ به بدنش برخورد کرد و به بیرون رفت.

هالند در بازی رفت مقابل رئال مادرید در گلزنی ناکام بود و انتقادات زیادی علیه او مطرح شد. او تلاش زیادی دارد تا این طلسم را بشکند و باید دید در ادامه بازی موفق خواهد بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • سیتی و رئال؛ قرار آخر در اتحاد
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!