Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:28:17 GMT

احتمال قتل غیرعمد کاپیتان فیورنتیا بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۲۴۲

احتمال قتل غیرعمد کاپیتان فیورنتیا بررسی می شود

تهران- ایرنا- دادستانی شهر فلورانس ایتالیا 2 تن از پزشکانی که آمادگی جسمانی «داوید آستوری» ملی پوش فقید تیم ملی این کشور را به رغم وجود شواهدی مبنی بر مشکل قلبی تایید کرده بودند، به اتهام قتل غیر عمد مورد بازجویی و تحقیق قرار داد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه نوشت: جسد کاپیتان اسبق تیم فیورنتینا چهارم مارس سال جاری (13 اسفندماه 96) در آستانه دیدار تیمش مقابل اودینزه، در هتل محل اقامتش در شهر اودین واقع در شمال شرق ایتالیا، پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کالبد شکافی اولیه صورت گرفته مشخص شد که این بازیکن 31 ساله به علت افت ضربان قلب فوت کرده است اما علت وقوع آن مبهم ماند.
پزشکانی که گواهی صحت کامل جسمانی آستوری را برای بازی صادر کرده بودند، برای ارگان های دولتی در فلورانس و کاگلیاری (شهری که مدافع فقید تیم ملی ایتالیا به مدت 8 سال در آن بازی کرد) خدمت می کرده اند.
بدنبال جزئیات منتشر شده در روزنامه «لا ناتزیونه» مرتبط با 2 مرحله نوار قلب گرفته شده از بازیکن مذکور در جولای 2016 و جولای 2017، دادستانی ایتالیا از آغاز مجدد تحقیقات در مورد مرگ آستوری خبر داد.
در هر دو مورد (گزارش نوار قلب)، به ویژه در دومین مورد علائم غیر عادی مشاهده شده که براساس گزارش ها، حاکی از دچار بودن آستوری به عارضه ضربان نامنظم قلب است.
آستوری دختری 2 ساله دارد و در دوران زندگی سابقه بازی با پیراهن تیم های آ. ث میلان و آ. اس رم را داشته است؛ علاوه بر این او در مدت 6 سال حضور در تیم ملی ایتالیا، 14 بار برای آتزوری به میدان رفت.
اسناد منتشر شده توسط این روزنامه در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفته است.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش آستوري ايتاليا مرگ مشكوك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم

تیم ملی ایتالیا با حضور ستارگانی چون دل پیرو، توتی، مالدینی، نستا و کاناوارو در فینال این رقابت ها بازی را در وقت های اضافه به فرانسه واگذار کرد و نتوانست جام قهرمانی را به خانه ببرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر