Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسیده و به جز معدود بازی‌های معوقه، دیدار دیگری از این مسابقات به جا نمانده است. یکی از تیم‌هایی که دیدار معوقه دارد، استقلال است که باید در دیداری مربوط به هفته دوازدهم به مصاف پدیده برود.

آبی پوشان خیلی وقت است که برای ترمیم نقاط ضعف خود به جذب بازیکنان جدیدی احساس نیاز کرده‌اند و این موضوع را هیچ یک از مسئولان باشگاه کتمان نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مدیران این باشگاه همواره نام بازیکنانی که در فضای مجازی و رسانه‌ها بعنوان گزینه‌های این تیم برای نقل و انتقالات زمستانی مطرح می‌شود را رد کرده و آن را شایعه می‌دانند.

یک هافبک بازیساز و یک مهاجم تمام کننده، حداقل نیاز این تیم برای نیم فصل دوم است اما قطع به یقین لیست این تیم بیش از دو بازیکن دستخوش تغییر خواهد شد. 

مسئولان باشگاه تاکنون نام‌هایی مثل جباروف، تیام، توره، قوچان نژاد و ... را شایعه دانسته و آنها را گزینه‌های نیم فصل دوم خود ندانسته‌اند. حتی اگر این بازیکنان واقعا هم گزینه آبی‌ها باشند، مدیران این تیم با سیاست خاص خود قصد دارند به صورت چراغ خاموش تا قبل از نهایی شدن جذب بازیکنان جدید، از طرح رسمی نام آنها خود داری کنند.

لیست تیم استقلال جای خالی ندارد و آنها باید برای اضافه کردن بازیکنان جدید، لیست تیم‌شان را خالی کنند. آبی‌ها به جز بازیکنانی که باید جذب کنند، محسن کریمی و داریوش شجاعیان را هم دارند که باید آنها را هم به تیم اضافه کنند. 

سیاست تصمیم سازان باشگاه استقلال این است که تا قبل از اضافه شدن نفرات جدید به صورت رسمی، بازیکنی را در لیست خروج قرار ندهند. این تیم فرصت زیادی تا آغاز نیم فصل دوم رقابت‌ها دارد و می‌تواند با دقت و وسواس زیادی در نقل و انتقالات عمل کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو

میدلزبورو می تواند به راحتی سامان قدوس را به تیمش اضافه کند.

طرفداری | سامان قدوس، هافبک ایرانی تیم برنتفورد، ممکن است در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به طور رایگان راهی میدلزبورو شود.

تیم تحت هدایت مایکل کریک که در حال حاضر در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد، به دنبال تقویت خود در تمامی خطوط برای صعود به لیگ برتر در فصل آینده است. با توجه به پایان قرارداد تعدادی از بازیکنان تیم‌های لیگ برتری در انتهای فصل، میدلزبورو می‌تواند از فرصت جذب آنها به صورت رایگان استفاده کند.

سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد، یکی از این بازیکنان است که با پایان یافتن قرارداد یک ساله‌اش در تابستان می‌تواند به طور رایگان به میدلزبورو منتقل شود.

میدلزبورو که در حال حاضر با 63 امتیاز در رده نهم جدول چمپیونشیپ قرار دارد، شانس چندانی برای صعود به لیگ برتر در فصل جاری ندارد، اما امیدوار است با تقویت تیم در تابستان، بتواند در فصل آینده به این مهم دست یابد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو