Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز همتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسانسورها باید مورد بازرسی و آزمون ادواری قرار گیرند و کارفرمایان پروژه های عمرانی و ساخت و سازها موظف اند فقط با شرکت‌های دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرارداد منعقد کنند.
وی بر لزوم استاندارسازی آسانسورها با رویکرد بازرسی ادواری تاکید کرد و گفت: پس از نصب آسانسورها توسط شرکت های نصاب مجاز دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور، آسانسورهای نصب شده توسط همین شرکت ها در سامانه 'مدیریت بازرسی آسانسور' جهت بازرسی و صدور گواهی ثبت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همتی در ادامه گفت: اعتبار گواهی نامه های بازرسی آسانسور یک سال می باشد و بهره برداران آسانسور بایستی جهت سرویس و نگهداری آسانسورهای خود با شرکت‌های دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور قرارداد منعقد کرده و در زمان اتمام اعتبار گواهی نامه ها، نسبت به بازرسی ادواری آسانسور های خود اقدام و گواهی ایمنی ادواری از سوی شرکت های بازرسی دریافت کنند.
مدیرکل استاندارد ایلام خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 127 مورد بازرسی آسانسور با همکاری شرکت های بازرسی مربوط به بازرسی فنی تائید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران با اداره کل استاندارد استان ایلام در ساختمان های مسکن مهر و اماکن عمومی انجام شده است.
وی در ادامه یادآور شد از ابتدای سال جاری تا کنون برای آسانسور ساختمان های جدیدالاحداث، 100 فقره گواهی آسانسور صادر و برای صدور پایان کار ساختمان به شهرداری اعلام شده اند.
7177/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استاندارد ایران سازمان صنعت معدن و تجارت استان شهرداری مسکن مهر منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: پس از انجام مطالعات خردنگر و کلان‌نگر، هشت گزینه توسط مشاور برای احداث تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه بررسی و در نهایت یک گزینه انتخاب شد.

لیلی نیک خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به انجام مطالعات فاز یک و دو تقاطع غیر همسطح میدان سپاه توسط مهندسین مشاور هگزا اظهار کرد: فاز یک طرح تقاطع میدان سپاه در سال ۱۳۹۹ تهیه شده بود اما با توجه به اهمیت موضوع، مطالعات جدیدی انجام شد.

وی افزود: در این راستا سه جلسه کمیته تصویب طرح‌ها و دو جلسه کارشناسی با حضور تمام ارکان تصمیم‌گیری برگزار شد و طی این جلسات مقرر شد مطالعات جامع خُردنگر و کلان‌نگر راجع این پروژه انجام شود.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به تهیه هشت گزینه برای اجرای این پروژه توسط مشاور تاکید کرد: در این مطالعات عملکرد محورها و تقاطع‌های مجاور و تأثیر آن بر میدان سپاه نیز بررسی شد.

نیک خلق احمدی با اشاره به اینکه در میان تمام گزینه یک گزینه نهایی انتخاب شده و طراحی فاز دو نیز انجام شده است گفت: برآورد ریالی پروژه تا پایان اردیبهشت ماه کامل می‌شود و خردادماه مناقصه این پروژه را در دستور کار خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در منفی یک یک چپ گرد از فاز پنج عمار یاسر به خیابان جمهوری خواهد داشت اضافه کرد: همسطح قابلیت تقاطع دارد و می‌تواند میدان هم باشد. از طرفی امکان یک چپ گرد چراغ دار از جمهوری به فاز پنج عمار یاسر در همسطح پروژه پیش بینی شده که در صورت وجود پس زدگی ترافیکی اجرا خواهد شد.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم اضافه کرد: اجرای رمپ جهتی شرق به جنوب به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع در کنار زیرگذر غرب به شرق به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع دیده شده است.

نیک خلق احمدی با اشاره به تهیه نقشه‌های فاز دو سیویل و آب‌های سطحی و تأیید آنها گفت: نقشه‌های فاز دو از نظر سازه هم در دست بررسی است و برآورد نهایی به زودی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به انجام مطالعات جامع خرد نگر و کلان نگر برای محور آیت الله صدوقی، تصریح کرد: جلسات کارشناسی در این زمینه برگزار شده و در حال حاضر گزینه مطرح است که تقاطع این محور با خیابان شهید اخلاقی احداث شود تا بار ترافیکی آیت الله صدوقی به سمت فاز پنج عمار یاسر و جمهوری هدایت شود.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به اینکه در طرحی میدان سپاه از سمت خیابان اخلاقی به فاز پنج عمار یاسر یک روگذر طراحی شده اما مسیر برگشت از فاز پنج به خیابان اخلاقی وجود نخواهد داشت، اضافه کرد: تلاش ما بر این است که بار ترافیکی این محدوده وارد خیابان اخلاقی و محور صدوقی نشده و از مسیرهای جایگزین مانند جمهوری و پیامبر اعظم (ص) استفاده شود.

نیک خلق احمدی با اشاره به پیش‌بینی گذرگاه عابر پیاده در تقاطع غیرهمسطح سپاه، گفت: مسئله گذرگاه عرضی عابر پیاده برای ما در تمام طراحی‌ها اولویت دارد و پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 746657

دیگر خبرها

  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • معافیت کالا‌های صادراتی ایران از دریافت گواهینامه کیفیت در کشور‌های مقصد
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • بررسی گواهی بهداشتی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ محموله دام و طیور در طبس