Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید زین العابدین موسوی عصر امروز در نشست بررسی راهکارهای توسعه روابط تجاری و اقتصادی میان اتاق بازرگانی آبادان و منطقه آزاد اروند با کشور اندونزی که با حضور سفیر اندونزی در ایران برگزار شد، افزود: امید می رود تا خروجی این جلسه منجر به تحولات اقتصادی میان اندونزی و ایران شود، معتقد هستم هنر یک سفیر آن است که می تواند ارتباطات کشور خود با کشوری که در آن ماموریت دارد را به بهترین نحو به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایران در بخش انرژی قلب تپنده خاورمیانه و خوزستان قلب تپنده ایران و آبادان قلب تپنده خوزستان است، اظهار کرد: تمامی مشکلاتی که از ناحیه دشمنان در قالب تحریم ها و یا سایر موارد بر کشورمان وارد شده و استکبار جهانی هیچگاه دست از سر ایران بر نمی دارد  بخاطر دستیابی به منابع غنی استان خوزستان است.

موسوی تصریح کرد: هنرمندترین افراد یک کشور و در راس آن سفیران کشورها آنانی هستند که روابط کشور خود را با خوزستان رونق می بخشند و تفاهمنامه های اقتصادی و اثربخشی را در مباحث تجاری و اقتصادی با این استان منعقد می کنند.

سرپرست فرمانداری آبادان فرصت اقتصادی و تجاری منطقه آزاد اروند در خوزستان را بسیار بی نظیر خواند و یادآور شد: وجود تضمین مالی و سرمایه گذاری در اینجا زمینه ایجاد رقابت میان کشورهای مختلف را موجب شده  که امید می رود اندونزی نیز روابطش را با منطقه آزاد اروند رونق و توسعه بخشد.

کد خبر 4481757

منبع: مهر

کلیدواژه: اندونزی فرمانداری آبادان منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا عامری سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار برنامه‌ توسعه مناسبات دو کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر کشورمان ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان ، بر عزم جدی تهران برای هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان در ادامه با اشاره به اهمیت تبادل هیئت‌های عالیرتبه میان دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات عربی متحده در چارچوب منافع و مصالح دو کشور اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکر دولت منتخب اندونزی از رئیس جمهور ایران
  • دلایل منفی شدن تراز تجاری کشور در سال ۱۴۰۲
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • نشست دوجانبه مقامات طالبان و پاکستان
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات