Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو رودیگر از انگیزه بالای بازیکنان چلسی برای پیروزی مقابل منچسترسیتی می گوید.

طرفداری- آنتونیو رودیگر از اتفاقات پس از شکست مقابل وولورهمپتون پرده برداشت و گفت که مائوریتزیو ساری به شدت از دست بازیکنانش عصبانی بوده است. با گلزنی انگولو کانته و داوید لوئیز، چلسی موفق شد تا اولین شکست منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک پیروزی فوق العاده که ایستادگی بازیکنان چلسی در برابر فشارها پس از ناکامی های اخیر را نشان داد.

به گزارش Espn، آنتونیو رودیگر درباره اتفاقات پس از شکست چلسی مقابل وولورهمپتون گفت:

بعد از بازی مقابل وولورهمپتون، او وحشت زده بود. داشت دیوانه می شد. اما این طبیعی است چون ما نباید در آن بازی شکست می خوردیم. یک روز پس از آن او خیلی آرام بود و ذهنش از اتفاقات شب قبل پاک شده بود. با ما صحبت کرد و گفت که باید به خودمان باور داشته باشیم. از ما خواست که برای پیروزی در مقابل منچسترسیتی بازی کنیم. 

چلسی در بازی مقابل منچسترسیتی، تاکتیک جدیدی را امتحان کرد. آن ها بدون مهاجم نوک تخصصی و با سیستم نه کاذب به میدان رفتند. آنتونیو رودیگر از اهمیت ذهنیت مناسب در بازی مقابل منچسترسیتی گفت.

با یکدیگر صحبت کردیم. همه می دانستیم که چه چیزی در جریان است و نمی خواستیم خودمان را گول بزنیم. ما مشکل ذهنیت داشتیم. موضوعی که ما را در فصل قبل قدرتمند کرده بود، ناکامی هایی بود که تجربه کردیم. این فصل همه چیز خوب پیش رفته بود. پس باید فکر می کردیم و نیازی نداشتیم تا ناکامی را تجربه کنیم. تاتنهام و وولورهمپتون به ما ثابت کردند که اشتباه می کنیم. برای همین بود که مقابل منچسترسیتی، همه تیمی را دیدند که آماده جنگیدن است. می خواستیم هواداران را با خود همراه کنیم و این کار را کردیم. در شروع فصل، فوتبال زیبایی بازی کردیم اما به این معنا نیست که نباید به جنبه های منفی آن نیز توجه نکنیم. این که در نبرد ها پیروز شویم و کمی دفاعی تر بازی کنیم. در برابر منچسترسیتی بسیار دقیق بودیم که بسیار مهم است. این چیزی بود که در یک ماه گذشته گم کرده بودیم و از هیچ چیز آن را ساختیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، آرسنال مقابل چلسی به برتری ۵-۰ دست یافت. این شکست، سنگین ترین باخت آبی های لندن مقابل توپچی های لندن بود. همچنین مائوریسیو پوچتینو یکی از سنگین ترین باخت های دوران مربیگری خود را تجربه کرد.

سنگین ترین باخت های دوران مربیگری مائوریسیو پوچتینو تاتنهام ۲-۷ بایرن مونیخ / ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا آرسنال ۵-۰ چلسی / ۲۰۲۴ لیگ برتر انگلیس رئال مادرید ۵-۰ اسپانیول / ۲۰۱۲ لالیگا اسپانیول ۱-۵ بارسلونا / ۲۰۱۰ لالیگا نیوکاسل ۵-۱ تاتنهام / ۲۰۱۶ لیگ برتر انگلیس

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است