Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۱۱۲ هزار فرصت شغلی از ابتدای سال تاکنون در این استان ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا، محمد سنجری در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان اظهارکرد: برنامه هدف‌گذاری شده استان برای ایجاد اشتغال در دومین سال از برنامه توسعه ۱۱۰ هزار اشتغال جدید است که تاکنون ۱۱۲ هزار شغل ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه برنامه‌ریزی انجام شده بر اساس تقسیم کار بین ۳۲ دستگاه اجرایی استان بوده است  افزود: این فرصت های شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی نظیر بنیاد مسکن، صنعت، معدن و تجارت، فناوری و اطلاعات، راه و شهرسازی، مراکز کاریابی و بنگاه‌های تولیدی ایجاد شده است.

سنجری تصریح کرد: ۳۴ هزار و ۲۷۲ فرصت شغلی از میزان اشتغالزایی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و۳۰ هزار و ۱۲۴ فرصت شغلی توسط راه و شهرسازی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین اشتغالزایی ایجاد شده سال‌جاری توسط صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن بوده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر پنج‌دستگاه اجرایی بالاترین اشتغالزایی را نسبت به تعهدشان داشته‌اند که شامل بنیاد مسکن، صنعت و معدن، بیمه سلامت، فرهنگ ارشاد و صندوق کار آفرینی هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مشهد با ایجاد ۶۱ هزار و ۶۶۱ فرصت شغلی بیشترین اشتغالزایی را در بین شهرستان‌های استان داشته است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اشتغال ایجاد اشتغال خراسان رضوی سازمان صنعت معدن و تجارت کار و رفاه اجتماعی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی

ویدئویی از جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در روستای سلیمانی شهرستان فیروزه استان خراسان رضوی را مشاهده می‌کنید.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند