Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد-ایرنا- سرپرست هیات والیبال خراسان رضوی گفت: تیم والیبال ناشنوایان این استان با اقتدار کامل قهرمان چهل و سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی ناشنوایان و انتخابی تیم ملی ناشنوایان کشور شد.

مهدی نیکویی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات که مدت پنج روز در تهران برگزار شد تیم والیبال ناشنوایان این استان بدون شکست درحالی بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد که تمام حریفان خود را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو برداشت و با جام قهرمانی به مشهد بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تیم خراسان رضوی در اولین بازی از سد تیم پر ستاره ارومیه گذشت و در بازیهای بعدی تیم های آذربایجان شرقی، البرز و تهران را شکست داد و در بازی نهایی نیز مقابل تیم حرفه ای استان گلستان به پیروزی رسید.
3221 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ناشنوايان قهرماني كشور خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی: تیم‌هایی که یک فصل نباختند و قهرمان نشدند!

به گزارش ورزش سه، شکست ناپذیری اگر چه در کلام، متشکل از دو کلمه 11 حرفی است اما اینکه تمام بازیکنان یک تیم بتوانند ذهنیت شکست ناپذیری داشته باشند، مسئله‌ای بزرگتر از فرمول‌های ریاضی و شیمی عنوان می‌شود. شکست ناپذیری انسان در زندگی اجتناب ناپذیر است اما مگر می‌شود 11 بازیکن یا بیشتر هر هفته به عنوان بازیکنان یک تیم وارد زمین شوند و از این موضوع فرار کنند؟ قطعا در این لحظه به این فکر می‌کنید که شکست ناپذیری به معنای موفقیت است اما هرگز اینگونه نیست.

شکست ناپذیران زیادی داشته‌ایم که موفقیتشان با دوری از شکست‌ها رقم خورده و بایر لورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو آخرین نمونه در این زمینه است. در فوتبال ایران پرسپولیس در دهه 50 و استقلال با فرهاد مجیدی این اتفاق را تجربه کرد و در اروپا هم نمونه‌های زیادی وجود دارد. قطعا قهرمانی آرسنال در فصل 2003/04 که با بالا بردن جام طلایی همراه شد یک استعاره برای شکست ناپذیری در لغت نامه فوتبالی‌ها به شمار می‌رود اما این اتفاق شکست ناپذیری است. ما تعدادی از بدشانس‌ترین تیم‌های فوتبال را انتخاب کرده‌ایم که یک فصل کامل را همراه با شکست ناپذیری پشت سر گذاشته‌اند اما لمس کردن جام برایشان یک آرزو بوده است.


اوبیلیک صربستان 1998/99
یک فصل شکست ناپذیری آن هم در دوران سخت منطقه بالکان‌ها که باشگاه اوبیلیک به عنوان نماینده پادشاه در فوتبال حمایت می‌شد و حتی در زمان ورود به زمین، با اسکورت نظامیان وارد زمین می‌شدند. این تیم در فصل 1998/99، یک فصل بدون شکست را تجربه کرد اما پارتیزان هم مسیر آنها بود و با شکست ناپذیری توانست قهرمان صربستان شود. نتایج اوبیلیک فوق العاده بود و آنها در این فصل 64 امتیاز به واسطه 20 برد و 4 تساوی به دست آوردند و تساوی در هفته پایانی مقابل تیم پایانی جدول، باعث شد جام از آنها گرفته شود و بدین ترتیب این باشگاه در همان پایان فصل تصمیم به انحلال بگیرد.

اتلتیکو مینیرو 1977
سیستم لیگ فوتبال برزیل اکنون پیچیده است اما در گذشته تشخیص فرمول‌های این لیگ بسیار سخت‌تر از شرایط کنونی بود. در سال 1977، 62 تیم در سه لیگ جداگانه بازی می‌کردند و در این بین سه تیم برتر همراه با تیم دوم برتر این سه لیگ راهی نیمه نهایی می‌شدند. مینیرو 21 بازی در مجموع لیگ و حذفی پیروز بود و در قیاس با سائوپائولو 10 امتیاز جلوتر بود اما جام قهرمانی در لحظه آخر از دست آنها سر خورد و شکست در ضربات پنالتی تمام قصه را خراب کرد.

ستاره سرخ بلگراد 2007-08
الکساندر یانکوویچ در شروع فصل 2007/08 هدایت این تیم را عهده گرفت و پس از یک فصل بدون شکست، اخراج شد. او نیازی نبود که لیگ را ببرد بلکه دوازده تساوی در یک فصل بسیار فاجعه است ولو اینکه شما در یک بازی از فصل هم شکست نخورید.

گالاتاسرای 1985-86
آنها با 20 برد و 16 تساوی از بشیکتاشی که 22 برد، 12 تساوی و 2 باخت را تجربه کرده بود شرایط بهتری داشت. هر دو تیم در پایان فصل 56 امتیازی شدند اما ملاک قهرمانی ابتدا تفاضل گل بود و پس از آن شمار گل‌های زده که بشیکتاش در هر کدام از این دو آمار بیشتر بود.

الاهلی 2014-15
قدرت گلزنی عمر السوما و خلق موقعیت‌های زیبا برونو سزار تمام شرایط ممکن را برای یک فصل ایده آل فراهم کرده بود. در پایان فصل 17 برد و 9 تساوی داشتند اما 60 امتیازی که دشت کردند برای تصاحب صدر جدول کافی نبود. النصر با 64 امتیاز و قبول دو شکست مقابل الاهلی، قهرمان لیگ شد تا یکی از درام‌ترین سناریو‌های تاریخ جهان فوتبال توسط سبزپوشان ثبت شود.

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور
  • باورنکردنی: تیم‌هایی که یک فصل نباختند و قهرمان نشدند!
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال