Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@12:10:27 GMT

ممنوعیت موقت فروش آیفون‌ها در چین

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۵۹۲

صراط:

بر اساس گزارشی از خبرگزاری رویترز، یکی از دادگاه‌های چین رای اولیه خود را به نفع شرکت تراشه‌سازی کوالکام صادر کرده و در نتیجه فروش تعدادی از آیفون‌ها در چین موقتا ممنوع شده است. این رای در رابطه با نقض پنت‌های کوالکام صادر شده که این پتنت‌ها مربوط به ویرایش عکس‌ها و مدیریت اپلیکیشن‌ها هستند.

از آیفون ۶ اس تا آیفون X مجهز به نسخه‌های قدیمی iOS، شامل این ممنوعیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل بیانیه‌ای را منتشر کرده که این شرکت به فروش این گوشی‌ها ادامه می‌دهد اما آن‌ها مجهز به جدیدترین نسخه iOS خواهند بود.

به دلیل همین درگیری‌ها، اپل تصمیم گرفت دیگر از مودم‌های کوالکام‌ استفاده نکند و به همکاری با اینتل روی آورد.

اپل و کوالکام‌ طی ماه‌های گذشته گرفتار کشمکش‌های حقوقی زیادی بوده‌اند و به خاطر همین موضوع، اپل تصمیم گرفت دیگر از مودم‌های کوالکام‌ استفاده نکند و به همکاری با اینتل روی آورد. چند هفته قبل، مدیرعامل کوالکام‌ طی یک مصاحبه اعلام کرد که این دو شرکت به‌زودی اختلافات را کنار می‌گذارند و با هم به توافق می‌رسند. با این حال، بر اساس بیانیه‌ای که اپل صادر کرده به‌نظر نمی‌رسد روابط این دو شرکت به این زودی‌ها عادی شود. اپل در بیانیه خود، از شرکت کوالکام به عنوان یک شرکت «مستاصل» نام برده که تا حالا «اقدامات غیرقانونی» زیادی را انجام داده و به همین خاطر «در مناطق مختلف جهان تحت بررسی نهادهای نظارتی است».

منبع: Phone Arena

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اپل کوالکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد

پروانه فعالیت شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی به‌عنوان اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن از سوی اتاق تعاون صادر شد.

پروانه فعالیت این شرکت که با گرایش فعالیت خدمات اداری، مالی و پشتیبانی (توکن سازی دارایی) با اعتبار ۲ ساله صادرشده است، تأثیر قابل‌توجهی در توسعه فعالیت و ارائه خدمات تعاونی به سایر اشخاص حقیقی، حقوقی و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی را خواهد داشت.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با حمایت از تشکیل اولین شرکت تعاونی توکنایز مسکن بانام «نوآوران لوتوس پیروزی» به‌عنوان بانکی پیشرو با به‌کارگیری این ابزار نو و فناورانه در زمینه واگذاری املاک در قالب مشارکت عمومی قدم پیش گذاشته است. استفاده از فناوری بلاکچین امکان تبدیل یک دارایی بزرگ به واحد‌های کوچک با امکان مدیریت آسان و شفافیت بالا را فراهم می‌کند.

شایان‌ذکر است؛ اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن در قالب اوراق سهام برای گروه‌های هدف پارسیان بر بستر بلاکچین با ضمانت سرمایه توسط بانک پارسیان توانسته است مجتمع مسکونی، تجاری واداری لوتوس پیروزی واقع در خیابان پیروزی را برای نخستین بار در کشور توکنایز کند و نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خرد به گروه‌های هدف در حوزه مسکن گامی مهم بردارد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا