Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@03:42:20 GMT

دولت فراری یمن: الحدیده باید تحت کنترل ما باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۶۲۹

خالد الیمنی" وزیر خارجه دولت فراری و مستعفی یمن گفت که شهر الحدیده باید تحت کنترل این دولت که برخوردار از حمایت ائتلاف متجاوز سعودی است باشد.

وی که ریاست هیئت دولت برخوردار از حمایت ریاض در مذاکرات استکهلم سوئد را برخوردار است گفت که این دولت فقط آماده موافقت با نظارت سازمان ملل بر بندر الحدیده است و هیچگونه نقشی برای این سازمان به منظور برقراری صلح در الحدیده قائل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الیمنی افزود که دولت عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی دولت یمن آماده موافقت با باقی ماندن درآمد‌های بندر الحدیده در بانک مرکزی این شهر است.

مذاکرات یمن از روز پنجشنبه پانزدهم آذر به میزبانی سوئد در شهر استکهلم آغاز شده است، اما کارشکنی سعودی‌ها و امارات و پافشاری آن‌ها بر شروط قیم‌مآبانه خود همچنان ادامه دارد، برخی رسانه‌ها از توافق طرف‌های حاضر در این مذاکرات درباره مبادله اسیران خبر داده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن دولت هیئت دولت سوئد سازمان ملل بانک مرکزی دولت سازمان ملل سوئد هیئت دولت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن

یک زن سوئدی روز جمعه و در میدان «گوستاو آدولف تورگ» در شهر مالمو، نسخه‌ای از قرآن کریم را آتش زد.

بیشتر بخوانید؛ تصویب لایحه ممنوعیت اهانت به قرآن کریم در پارلمان دانمارک

در ویدئویی که از این اقدام موهن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، همراه با این زن که یک صلیب در دست دارد، فردی در حالی‌که پرچم رژیم صهیونیستی را به دور خود پیچیده و در حال اهانت به پرچم فلسطین است، مشاهده می‌شود.

طبق گزارش‌ها، این فرد موهن، همان زنی است که هفته گذشته و در نزدیکی استکهلم به قران کریم اهانت کرده بود.

در ویدئوی منتشر شده، نشان داده می‌شود که این زن با حافظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالی که پرچم فلسطین به دست دارند، علیه آن شعار می‌دهند و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند.

پلیس سوئد روز پنجشنبه اعلام کرد مجوز اهانت به قرآن کریم را صادر کرده است.

پیشتر نیز آتش‌زدن نسخه‌هایی از قرآن کریم در سوئد با واکنش گسترده کشورهای اسلامی و مسلمانان مواجه شده بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229374 برچسب‌ها اهانت به اسلام

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • دولت جمع‌گرا؛ مبنای اقتصاد دستوری
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی