Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@17:11:01 GMT

آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیریک تا یک‌ماه آینده

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۷۰۸

به گزارش ایلنا، رضا اردکانیان عصر دوشنبه در حاشیه بهره برداری از مرحله اول طرح نوسازی خط آبرسانی میناب به بندرعباس اظهار داشت: این طرح با خط اعتباری فدراسیون روسیه با اعتبار 1200 میلیون دلار ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود اطلاع رسانی و فرهنگسازی گسترده درباره صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق، میزان مصرف آن در هرمزگان دو و نیم برابر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیران توزیع برق، برق منطقه ‌ای و مدیریت نیروگاهی در هرمزگان باید با اتخاذ راهکارهای کاربردی مدیریت مصرف را در دستور کار داشته باشند تا هرمزگان به استانی الگو در این بخش تبدیل شود.

اردکانیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 135 پروژه در حوزه آب، برق و آب و فاضلاب با اعتبار 4800 میلیارد تومان در هرمزگان درحال اجرا است. امروز و فردا نیز چندین طرح مهم نیروگاهی و آبرسانی با اعتبار یک‌هزار و 480 میلیارد تومان در سطح هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وزیر نیرو ابراز داشت: هرمزگان دربخش تامین آب و انرژی از وضعیت مناسبی برخوردار است. واحد گازی هرمز به ظرفیت 160مگاوات، مرحله اول پروژه نمک‌زدایی از آب دریا و تهیه آب‌شیرین برای بندرعباس از طرح‌های در اجرا در استان هرمزگان است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروگاه سیریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد

ایسنا/هرمزگان عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون در استان هرمزگان آغاز شد.

ظهر امروز هفتم اردیبهشت مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ‌زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه‌خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به‌منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولدسازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره‌برداری سریع از این پروژه تأکید و تصریح کرد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت چهار ماه احداث شود و در هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر