Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افزایش ابعاد پرونده قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارد روابط واشنگتن با ریاض را مورد بازنگری اساسی قرار دهد.

«تیم مولوی» مدیر ارتباطات اعضای دموکرات کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به روزنامه «واشنگتن‌پست» گفت: «کمیته امور خارجی (به زودی) بازنگری اساسی در سیاست آمریکا در قبال عربستان سعودی انجام می‌دهد که شامل پشت‌پرده واکنش دولت (کاخ سفید) به قتل خاشقچی نیز می‌شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، وی با بیان اینکه هنوز جلسه استماع ویژه‌ای برای این موضوع در نظر گرفته نشده، تاکید کرد: «از هیچ گزینه‌ای صرف نظر نمی‌کنیم».

واشنگتن‌پست در این باره می‌نویسد که در مسیر تحقیقات، کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا شاید خواستار جلسات استماع علنی و احضار اسناد مرتبط با منافع و عواید مالی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور از روابط با خاندان آل سعود شود.

همچنین ارتباطات تجاری «جرد کوشنر» داماد ترامپ با ریاض و اینکه چرا علی‌رغم گزارش‌های متعدد مبنی بر اینکه کوشنر توسط دولت‌های خارجی فریب خورده، بازهم به نقش حیاتی خود در سیاست خارجی آمریکا ادامه داد، در این گزارش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

روزنامه «نیویورک تایمز» دو روز پیش افشا کرده بود که کوشنر حتی پس از قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی، روابط شخصی خود را با «محمد بن‌سلمان»، ولی عهد سعودی حفظ کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عربستان سعودی واشنگتن عربستان دولت کوشنر سیاست خارجی سیاست خارجی عربستان سعودی قتل کاخ سفید واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقیقت جالب درباره تاثیر کار کردن بر سلامت روان که احتمالاً نمی‌دانید

ایتنا -کار کردن نه تنها وسیله‌ای برای کسب درآمد است، بلکه عاملی اساسی در بهبود سلامت روان افراد است.
بر اساس گزارش روزنامه «دیلی میل» بریتانیا، دکتر «مکس پمبرتون»، روان شناس و روزنامه نگار معروف بریتانیایی می‌گوید که بسیاری از مردم اهمیت و ارزش کار کردن را درک نمی‌کنند.

وی توضیح داد: «مشاغل به طور کلی برای رفاه ما مهم هستند و عزت نفس را ما افزایش می‌دهد و سلامت روان ما را بهبود می‌کند.»

دکتر «مکس پمبرتون» در مقاله خود که در روزنامه «دیلی میل» منتشر کرد، افزود: «ما می‌دانیم که بیکاری و افسردگی ارتباط قوی با هم دارند، بیکاران در مقایسه با کسانی که کار می‌کنند بیشتر از افسردگی رنج می‌برند.»

وی در ادامه این مقاله تاکید کرد ه است که «شواهدی هست که نشان می‌دهد بهترین درمان برای افسردگی و اضطراب خفیف تا متوسط، کار کردن است.»

وی ادامه داد: «من بیماران زیادی را می بینم که مشکلات روانی دارند که عامل اساسی آن بیکار بودن آنهاست.»

کارشناسان هم می‌گویند که انجام فعالیت‌های روزانه می‌تواند نقش مهمی در رسیدن به احساس رضایت و آرامش روانی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • حقیقت جالب درباره تاثیر کار کردن بر سلامت روان که احتمالاً نمی‌دانید
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • نگاه دولت‌های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • نگاه دولت های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • طرح‌های هادی روستایی بازنگری شود
  • بازنگری طرح هادی روستایی امری ضروری است
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا خواستار تصویب فوری بسته کمکی برای رژیم صهیونیستی شد
  • روابط عمومی، عنصر اساسی برای توسعه و پیشرفت است