Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@16:57:29 GMT

دعوای پدر و پسر در دزفول منجر به مرگ پسر جوان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۷۴۰

سرهنگ علی الهامی در گفتگو با مهر اظهار کرد: پس از مشاجره لفظی که منجر به درگیری فیزیکی بین پدر و پسر شد، این پسر ۲۴ ساله بر اثر شدت جراحات وارده حاصل از ضرب و شتم به قتل رسید.

وی افزود : این حادثه ظهر امروز در خیابان آفرینش شمالی رخ داده است.

فرمانده انتظامی دزفول، علت این درگیری را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: تحقیقات در این خصوص برای دستیابی به جزئیات بیشتر ادامه دارد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان، مبنی بر وقوع نزاع در یکی از پارک‌های تفریحی شهر نهاوند، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در اسرع وقت در محل حاضر شدند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد درگیری بین چند جوان و نوجوان با استفاده از سلاح سرد (چاقو) صورت گرفته که در طی این درگیری، نوجوان ۱۷ ساله‌ای مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به شدت مجروح شده که شخص مجروح را به بیمارستان انتقال داده ولی علیرغم انجام اقدامات درمانی؛ متأسفانه این نوجوان مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

درویشی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل و با انجام اقدامات گسترده عملیاتی و اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان در نهایت موفق شدند قاتل ۲۲ ساله را به همراه ۳ جوان دیگر که در این درگیری شرکت داشتند، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و انجام اقدامات قانونی و قضائی در این راستا تحت پیگیری قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان به شهروندان توصیه کرد: همواره بر روند زندگی فرزندان خود نظارت و مراقبت ویژه داشته و با صبر و حوصله و همچنین درایت منطقی از بروز این گونه حوادث تلخ که تبعات روحی و اجتماعی نامطلوبی در پی خواهد داشت، جلوگیری کنند.

کد خبر 6086473

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • دعوا در صف نانوایی منجر به کنده‌شدن گوش پسر جوان شد
  • درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون
  • مرد ۵۰ساله با دندان گوش پسر جوان را در نانوایی کند!
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند
  • امروز درگیری حکومت ها در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است