Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@11:46:49 GMT

اقدام زشت مادر هوس باز با پسر 16 ماهه اش+عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۷۷۵

اقدام زشت مادر هوس باز با پسر 16 ماهه اش+عکس

رکنا: مادری هوسباز به همراه همسر سابقش پسر 16 ماهه خود را مورد تجاوز قرار دادند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مادری در تنسی به اتهام تجاوز Rape به پسر 16 ماهه اش دستگیر شد.

متهم، دنیل بوون 22 ساله، پسر کوچکش را به طور وحشیانه ای مورد آزار و اذیت قرار داد طوری که در آزمایشات پزشکی روی بدن قربانی اثراتی از جراحت و خشونت جنسی دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس پس از دستگیری متهم و ثبت اعترافاتش متوجه شد که دنیل به همراه همسر سابقش سیمون پاتر 33 ساله کودک را مورد تجاوز قرار دادند و پدر بی رحم پس از این که متوجه وضعیت وخیم قربانی کوچک شد پا به فرار Escape گذاشت و ماموران تحقیق در حال تعقیب و گریز برای دستگیری متهم هستند.

از چگونگی دستگیری مادر هوسباز اطلاعاتی منتشر نشده است و وی در حال حاضر بدون قرار وثیقه در بازداشت است تا جلسه دادگاهش به زودی برگزار شود و قربانی به دلیل جراحت های وارد شده در بیمارستان بستری و تحت نظر پزشکان است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سرنوشت تکاندهنده هلیا 13 ساله که می خواست مثل مادرش خوشگل شود! +عکس احمدرضا دالوند درگذشت خواندنی / جزئیات روش همسریابی داعشی ها از زبان یک عضو پشیمان +عکس نقشه قتل برج ساز تهرانی برای دخترش میلیاردها تومان خرج برداشت + عکس جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا افزایش حقوق کارکنان بازهم پلکانی است سقوط مرگبار زن جوان به دره به خاطر عکس سلفی! + عکس 60 نفر در آتش سوزی سوپرمارکت سعادت آباد تهران گرفتار شدند ماجرای زندگی دردناک افسانه دختر مرد پولدار هدفون موبایل جان پسر جوان را در مقابل چشمان مادرش گرفت+عکس جسد یک زن با صورت پوشیده چه رازی دارد! / در شوش رخ داد+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: تجاوز Rape پزشکی فرار Escape اخبار حوادث تجاوز مادر پسر همسر عکس عکس مرد زن ساعت زندگی دستگیر شد تهران کودک شهرستان مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد روهنا گفت: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر در شهرستان اعتراف نمود، افزود: مأموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل ۲ سارق همدست را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت نمودند
فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: دامداران از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

دیگر خبرها

  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران 
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • متهم اتوبان صدر: گوشی‌های سرقتی را در چهارراه مولوی به قیمت ۶ میلیون به بالا می‌فروختیم
  • خبر مهم از زورگیران اتوبان صدر / برای بازسازی به صحنهٔ جرم آمدند
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • متهم اتوبان صدر: گوشی‌های دزدی را در چهارراه مولوی می‌فروختیم
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی