Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:38:59 GMT

مسی و تحقق رویای هزاران کودک بیمار

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۷۹۷

مسی و تحقق رویای هزاران کودک بیمار

لیونل مسی با راه اندازی یک مرکز درمانی در بارسلونا، رویای هزاران کودک بیمار و خانواده هایشان را به واقعیت تبدیل کرده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، بنیاد خیریه مسی، به افتتاح بزرگترین بیمارستان اطفال در بارسلونا که بزرگترین مرکز تومورشناسی اروپا را در خود دارد، کمک زیادی کرده است. بیمارستان سن خوان دئو، با کمک‌های بزرگ بنیاد خیریه مسی، افتتاح شد و در روز افتتاحیه، با انتشار ویدیویی از فوق ستاره بارسلونا تشکر ویژه ای به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

یک کودک در این ویدیو می‌گوید:" در ابتدا کمی ترسیده بودم زیرا فکر می‌کردم که کار خیلی سختی پیش رو داریم و شاید حتی نتوانیم هیچگاه این بیمارستان را راه اندازی کنیم. ولی سپس، افراد بیشتری اضافه شدند و همه قوی بودند و برایشان مهم نبود که چه مسیر دشواری پیش روی ماست."

 

در حقیقت، بنیاد خیریه مسی توانست مبلغ 30 میلیون یورو که برای افتتاح این بیمارستان مورد نیاز بود را جمع آوری کند. اکتبر سال گذشته، مسی سنگ اول را برای راه اندازی این مرکز گذاشت و در حالی که 2.7 میلیون یورو برای راه اندازی نیاز بود، سرانجام مبلغ مورد نظر جمع آوری شد. بنیاد خیریه باشگاه بارسلونا نیز از جمله اصلی ترین کمک کنندگان به این بیمارستان تخصصی اطفال بوده اس.

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکهزار و چهارصد و هشتاد مین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی؛ ثریا احسان نیا ۳۸ ساله که از بیمارستان واسعی سبزوار به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه‌های زنده یاد ثریا احسان نیا در بیمارستان منتصریه به خانم ۴۳ ساله ساکن نیشابور و آقای ۳۸ ساله از مشهد که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج میبردند و با دیالیز تحت درمان بودند به صورت رایگان اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد مرحومه ثریا احسان نیا در بیمارستان منتصریه به آقای ۳۶ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: همچنین قلب زنده یاد ثریا احسان نیا در بیمارستان امام رضا (ع) به آقای ۵۰ ساله ساکن سیرجان که از نارسایی قلبی رنج می‌برد با موفقیت در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد پیوند شد.

دکتر خالقی افزود: قرنیه‌های مرحومه ثریا احسان نیا برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست ایشان برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • شهادت نزدیک به ۱۴ هزار کودک به دست صهیونیست‌ها
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی | تحقق رویای حسین شریعتمداری؟
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود