Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@00:44:57 GMT

استاندار:30 هزار فرصت شغلی در هرمزگان هدف گذاری شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۸۰۹

استاندار:30 هزار فرصت شغلی در هرمزگان هدف گذاری شد

به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری و فعالان اقتصادی استان هرمزگان که با حضور معاون اول رییس جمهوری معاون روستایی رییس جمهور و وزرای نیرو و جهاد کشاورزی برگزار شد، افزود: استان هرمزگان توانسته در جذب منابع تسهیلات صندوق توسعه ملی برای اشتغالزایی روستایی رتبه نخست کشور را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: استان هرمزگان دارای منابع و ظرفیت های غنی اقتصادی است و این استان پذیرای سرمایه گذران داخلی و خارجی است.
استاندار هرمزگان ابرازداشت: در سال 95، میزان صادرات غیرنفتی استان هرمزگان یک میلیارد و 100 میلیون دلار بود که با اقدام های انجام شده در سال 96 به بیش از 2 میلیارد دلار رسید.
همتی گفت: در هشت ماه گذشته نیز با توجه به فعالیت های گسترده صورت گرفته، صادرات کالاهای غیر نفتی در هرمزگان، از مرز یک میلیارد دلار گذشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.
وی گفت: مرحله نخست بندر منطقه ویژه پارسیان بزودی آماده بهره برداری است و متاقاضیان جهت سرمایه گذاری در زمینه های پتروشیمی، فولاد و پودر آلومینا در این منطقه اعلام آمادگی داشته اند.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: در منطقه شرق هرمزگان نیز توسعه سواحل مکران در حال پیگیری است و در این راستا طرح های مهمی همچون ایجاد پایانه صادرات نفت، پالایشگاه 350 هزار بشکه ای توسط بخش خصوصی، شهرک صنعتی 2هزار هکتاری، نیروگاه یکهزار و 400 مگاواتی سیریک و ایجاد منطقه آزاد در جاسک از صورت گرفته است.
همتی گفت: در حوزه تامین آب نیز فعالیت های خوبی در استان هرمزگان صورت گرفته است و قرار است فردا سه شنبه مرحله نخست آب شیرین کن 100 هزار متر مکعبی بندرعباس با حضور معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری برسد.
معاون اول رییس جمهوری اسحاق جهانگیری روز دوشنبه از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد هرمزگان شده است.
نشست با فعالان اقتصادی و شرکت در جلسه شورای اداری هرمزگان و افتتاح طرح اشتغالزایی در روستای کوشا حاجی آباد به نمایندگی از یک هزار و 200 طرح اشتغالزایی شهری و روستایی کشور و افتتاح آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس از جمله برنامه های مهم سفر جهانگیری به این استان است.
براساس برنامه اعلام شده، معاون اول رییس جمهوری طی امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه) میهمان مردم هرمزگان است.
7195/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بخش خصوصی رییس جمهور سرمایه صندوق توسعه ملی معاون اول منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان قم شناسایی شود

،سیدمحمد آقامیری در جلسه بررسی مسائل اقتصادی استان در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳، عنوان کرد: ما نیز در مجموعه مدیریت استان برای سرمایه‌گذارانی که با سرمایه شخصی خود به این فرصت‌ها ورود کنند بسته‌های تشویقی در نظر خواهیم گرفت.

استاندار قم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دستگاه‌هایی همچون جهاد کشاورزی، صمت، میراث فرهنگی و ... موظف هستند فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش‌های خود را معرفی کرده تا نسبت به آنها تصمیم گیری کنیم.

آقامیری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۳ را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کرده‌اند این برای ما شعار نیست بلکه فرمان است.

استاندار قم افزود: همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز شناسایی خواهد شد تا موضوع سرمایه‌گذاری صرفا در شهر قم متمرکز نباشد.

استاندار قم عنوان کرد: زمان برای ما بسیار حائز اهمیت است و توجه داشته باشید تحقق دستور ایشان هرچه سریع‌تر باید انجام شود.

آقامیری بیان کرد: همه مدیران استان باید برای حل مشکلات مردم و رسیدگی به مسائل استان اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمبود تخت در مجموعه‌های گردشگری قم گفت: مجموعه مدیریت شهری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی باید مدلی طراحی کنند تا سرمایه‌گذار جهت ساخت انواع هتل تشویق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • ثبت۳۱۷هزار فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغلی
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان قم شناسایی شود
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد