Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:39:40 GMT

استاندار:30 هزار فرصت شغلی در هرمزگان هدف گذاری شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۸۸۸

استاندار:30 هزار فرصت شغلی در هرمزگان هدف گذاری شد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: سال گذشته حدود 22 هزار شغل در استان ایجاد شد و برای سالجاری نیز 30 هزار شغل در استان هدف گذاری شده است.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری و فعالان اقتصادی استان هرمزگان که با حضور معاون اول رییس جمهوری معاون روستایی رییس جمهور و وزرای نیرو و جهاد کشاورزی برگزار شد، افزود: استان هرمزگان توانسته در جذب منابع تسهیلات صندوق توسعه ملی برای اشتغالزایی روستایی رتبه نخست کشور را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: استان هرمزگان دارای منابع و ظرفیت های غنی اقتصادی است و این استان پذیرای سرمایه گذران داخلی و خارجی است.
استاندار هرمزگان ابراز داشت: در سال 95، میزان صادرات غیرنفتی استان هرمزگان یک میلیارد و 100 میلیون دلار بود که با اقدام های انجام شده در سال 96 به بیش از 2 میلیارد دلار رسید.
همتی گفت: در هشت ماه گذشته نیز با توجه به فعالیت های گسترده صورت گرفته، صادرات کالاهای غیر نفتی در هرمزگان، از مرز یک میلیارد دلار گذشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.
وی گفت: مرحله نخست بندر منطقه ویژه پارسیان بزودی آماده بهره برداری است و متاقاضیان جهت سرمایه گذاری در زمینه های پتروشیمی، فولاد و پودر آلومینا در این منطقه اعلام آمادگی داشته اند.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: در منطقه شرق هرمزگان نیز توسعه سواحل مکران در حال پیگیری است و در این راستا طرح های مهمی همچون ایجاد پایانه صادرات نفت، پالایشگاه 350 هزار بشکه ای توسط بخش خصوصی، شهرک صنعتی 2هزار هکتاری، نیروگاه یکهزار و 400 مگاواتی سیریک و ایجاد منطقه آزاد در جاسک از صورت گرفته است.
همتی گفت: در حوزه تامین آب نیز فعالیت های خوبی در استان هرمزگان صورت گرفته است و قرار است فردا سه شنبه مرحله نخست آب شیرین کن 100 هزار متر مکعبی بندرعباس با حضور معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری برسد.
معاون اول رییس جمهوری اسحاق جهانگیری روز دوشنبه از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد هرمزگان شده است.
نشست با فعالان اقتصادی و شرکت در جلسه شورای اداری هرمزگان و افتتاح طرح اشتغالزایی در روستای کوشا حاجی آباد به نمایندگی از یک هزار و 200 طرح اشتغالزایی شهری و روستایی کشور و افتتاح آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس از جمله برنامه های مهم سفر جهانگیری به این استان است.
براساس برنامه اعلام شده، معاون اول رییس جمهوری طی امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه) میهمان مردم هرمزگان است.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد استاندار هرمزگان فرصت شغلي هدف گذاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان

جشن بزرگ احیای واحدهای راکد استان سمنان با حضور رئیس جمهور ایران اسلامی و اعضای هیات وزرا و کابینه سیزدهم در سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی در ادامه سفر استانی دوم خود به سمنان با حضور در شهرک صنعتی مرکز استان در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد در استان سمنان شرکت کرد.

قرار است به صورت نمادین بازگشت ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان به تولید در دوران دولت سیزدهم تاکنون جشن گرفته شود. رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

رئیس جمهور قبل از این مراسم، طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان را نیز افتتاح کرده بود.

دیگر خبرها

  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال