Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:00:51 GMT

غیبت دوباره کاوه رضایی برابر اتلتیکو مادرید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۹۳۴

ملی پوش ایرانی کلوب بروژ به دلیل مصدومیت فرصت بازی برابر اتلتیکو مادرید را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی سال گذشته و ابتدای این فصل عملکرد خوبی در شارلروا داشت و با گل‌ها و پاس گل‌هایی که می‌داد، ستاره تیمش محسوب می‌شد ولی انتقال به کلوب بروژ شرایط او را تغییر داد و علاوه بر اینکه نتوانسته آمار تیم سابق‌اش را تکرار کند، آسیب دیدگی‌های متوالی نیز او را از مسابقات دور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مهاجم ایرانی پس از پیوستن به کلوب بروژ در سه مسابقه متوالی حضور ثابت داشت و یک گل مقابل وارگم به ثمر رساند، اما مصدومیت بدموقع موجب شد سه هفته از دیدارهای ژوپیر لیگ، یک بازی جام حذفی بلژیک و دو جدال حساس لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند و اتلتیکو مادرید را از دست بدهد.

 

کاوه رضایی در بازگشت از دوران آسیب دیدگی نتوانست جایگاه ثابت قبلی در کلوب بروژ را به دست بیاورد و در هشت مسابقه پیاپی داخلی و اروپایی، دو بار در ترکیب قرار گرفت، پنج بار به‌عنوان یار تعویضی به زمین رفت و یک بار هم نیمکت‌نشین بود.

 

اما ملی پوش ایرانی کلوب بروژ پس از آنکه در دو دیدار اخیرشان مقابل دورتموند و استاندارد لیژ به طور کامل نیمکت‌نشین بود، در هفته گذشته ژوپیر لیگ نیز به علت مصدومیت برابر واسلند بورن حضور پیدا نکرد تا مجددا با شرایط دشواری مواجه شود.

 

کلوب بروژ که قرار گرفتن‌اش در رده سوم گروه A  لیگ قهرمانان و راهیابی‌اش به لیگ اروپا قطعی شده، فردا شب در ششمین بازی و آخرین مسابقه دور گروهی میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود که کاوه رضایی مثل دیدار دور رفت به دلیل مصدومیت دیدار مقابل این تیم اسپانیایی را از دست داده و از فهرست تیمش کنار رفته است.

 

 

کاوه در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا در دو دیدار رفت و برگشت مقابل موناکو فرانسه به میدان رفت و روی یک گل هم تاثیرگذار بود، اما آسیب دیدگی موجب شد چالش جذاب و حضور برابر اتلتیکو مادرید را مثل بازی مقابل دورتموند از دست بدهد.

کاوه رضایی اف سی بروژ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاوه رضایی اف سی بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل متسن به اتلتیکو مادرید (دورتموند 2-0 اتلتیکو مادرید)

گل متسن به اتلتیکو مادرید را مشاهده می کنید.

دانلود (6.7MB)

دیگر خبرها

  • استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • جشن بازیکنان دورتموند در مقابل دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • گل سابیتزر به اتلتیکو مادرید (دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید)
  • گل فولکروگ به اتلتیکو مادرید (دورتموند 3-2 اتلتیکو مادرید)
  • گل متسن به اتلتیکو مادرید (دورتموند 2-0 اتلتیکو مادرید)
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید