Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: تامین آب آشامیدنی ابر بحران و دغدغه اصلی مدیریت استان است و هیچ تفاوتی در اختصاص آن به شرق و غرب این منطقه ندارد.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز دوشنبه در دیدار با فرماندهان انتظامی استان در استانداری افزود: کشاورزان هم حقآبه و حق و حقوق قانونی دارند اما بعد از تامین آب آشامیدنی مردم، می توانیم به مباحث دیگر بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که حقآبه و حق امنیت عمومی در کنار هم قرار دارند و این دو باید با ظرافت و درایت از هم تفکیک شود، اظهارداشت:
باید از بروز هر گونه مشکلی پیشگیری کنیم و بدنبال برخورد امنیتی با مردم نیستیم.
وی مردم اصفهان را فهیم و با فرهنگ دانست و اضافه کرد: کوچکترین خدشه و خسارت به تاسیسات آب، به ضرر مردم و کشاورزان است و در شان مردم اصفهان نیست.
رضایی ادامه داد : شان، فرهنگ، فرزانگی مردم اصفهان نباید با اقدام های ناپخته تعداد معدودی از انسان های مغرض زیر سوال برود.
استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت تامین آب کشاورزان استان یادآور شد : در هشت روز گذشته مسوولیتم در این استان بیش از 40ساعت با مدیران وزارت نیرو و کارشناسان آب در استان جلسه برگزار کردم.
وی بیان کرد : برغم بارش های روزهای گذشته، حجم کنونی سد زاینده رود نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 میلیون متر مکعب کمتر است.
به گفته وی حجم سد زاینده رود در زمان حاضر به 135 میلیون متر مکعب رسیده در صورتی که سال گذشته در این وقت از سال 154میلیون متر مکعب آب در پشت سد وجود داشت.
رضایی اظهارداشت: خشکسالی سال 96 و میزان ورودی و خروجی سد مهمترین دلیل کاهش حجم سد محسوب می شود.
وی همچنین با اشاره به این که هنوز خوشبختانه با خبر شدیم که بودجه کشور بسته نشده است ، گفت: همه باید به دور از هرگونه گرایش جناحی، سیاسی و قسمتی، دست به دست هم دهیم و از وقوع مسائل در استان و کشور جلوگیری کنیم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در این دیدار گفت : مردم محوری رویکرد این نیرو در تولید قدرت است و تلاش می کنیم مشارکت حداکثری مردم را در تحقق این مهم جذب کنیم.
سردار مهدی معصوم بیگی افزود: استان اصفهان قطب اقتصادی، صنعتی کشور است و در حوزه های کارگری و کشاورزی از جایگاه ویژه و ممتازی در کشور برخوردار است.
وی اضافه کرد: رویکرد، راهبرد، تکنیک و تاکتیک های نیروی انتظامی باید بتواند اقتدار کشور را نمایندگی کند و مظهر عطوفت و مهربانی باشد و مردم نقش اساسی و محوری در مهار التهاب های ماههای گذشته داشتند.
7150 /6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار اصفهان ديدار با فرماندهان انتظامي اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود

 آیت الله علیرضا اعرافی توجه به مباحث فقهی و شرعی در بانک‌ها را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: لازم است کار بانکداری به صورت پاکیزه، درست، با انضباط و مطابق فرایند فقهی که در نظام اسلامی تعریف شده انجام شود و حتماً به دغدغه های مراجع عظام تقلید در مباحث بانکداری توجه جدی شود.

وی افزود: اینکه انسان کار خوب را در چه موردی و با چه بردی انجام دهد خود مسئله مهمی است؛ اینکه تسهیلات برای پروژه های حیاتی کشور مصرف شود بسیار با ارزش بوده و دنیا و آخرت انسان را آباد می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری توجه به محرومان جامعه را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تامین نیازهای خرد مردم در قالب تسهیلات قرض الحسنه بسیار مهم است؛ توجه به جوانانی که به تازگی تشکیل خانواده داده اند و حمایت از آنان بسیار کار ارزشمندی است.

آیت الله اعرافی تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را مهم دانست و تصریح کرد: سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و حمایت از آنان باید ادامه داشته باشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه توجه جدی به پروژه های راهبردی و اهتمام بیشتر به خصوصی‌سازی را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: امروز ما در مسئله خودرو زمین‌گیر هستیم و حال آنکه اگر این صنعت به خود مردم واگذار شود، بسیاری از مشکلات حل می شود. من مدافع بخش خصوصی هستم و اگر در اموری همچون خودرو، راه، فرودگاه و ... که همه از آن بهره مند می شوند و در آبروی کشور و نظام موثر است بهتر عمل شود و از آنها گره گشایی شود، تأثیر و برکات زیادی نصیب مردم می شود.

در اجرای سیاست های اصل۴۴ به خوبی عمل نشد

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در شعار امسال همچون گذشته بر نقش مردم تاکید داشتند، چرا که مشارکت مردم بسیار مهم است، البته در اجرای سیاست های اصل۴۴ قانون اساسی به خوبی عمل نشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور در پایان توجه بیشتر به امر مولدسازی را خواستار شد و گفت: بانک ها امر مولدسازی را که مصوبه سران قوا است را جدی تر از قبل بگیرند چرا که به آن چیزی که مد نظر بود نرسیدیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • ۱۷۰ تیم امدادی در اصفهان در حالت آماده باش هستند
  • فوت ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • ۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور
  • جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم