Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@17:37:22 GMT

کودک آزاری دختر 6 ساله در مهاباد+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۰۴۰

کودک آزاری دختر 6 ساله در مهاباد+ عکس

حوادث رکنا: رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد گفت: دختر بچه شش ساله‌ای که مدتی قبل توسط مادرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در بیمارستان این شهرستان بستری بود، ترخیص و به بهزیستی انتقال یافت.

مهران یوسفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد گفت: پرونده این کودک آزاری به نیروی انتظامی منتقل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این کودک توسط مادرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با دستور دستگاه قضایی مادر کودک آزار بازداشت شد و پرونده وی در شعبه ۱۰۲ کیفری دادگاه مهاباد در دست پیگیری است و طبق اعلام دادستان مهاباد این مادر بی رحم در بازجویی‌های اولیه به بخشی از این کودک آزاری اعتراف کرده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد افزود: این کودک هم اکنون برای مراقبت به مرکز شبانه روزی بهزیستی مهاباد منتقل شده و تحویل دوباره وی به خانواده اش منوط به بررسی پرونده و دستور دادگستری است.

یوسفی افزود: مداوای بخشی از زخم‌های این کودک هنوز هم با کمک مددکار و پزشکان معالج وی ادامه دارد.

این کودک ۲۷ آبان امسال توسط مادربزرگ ناتنی خود به علت شکستگی لگن و سوختی‌های موضعی به اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل شده بود که پس از مراجعه مأموران اورژانس اجتماعی بهزیستی، آن را کودک آزادی Freedom اعلام کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کودک آزاری بلافاصله با شماره تلفن ۱۲۳ مرکز اوژانس اجتماعی اداره بهزیستی تماس برقرار کنند و موضوع را گزارش دهند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سرنوشت تکاندهنده هلیا 13 ساله که می خواست مثل مادرش خوشگل شود! +عکس احمدرضا دالوند درگذشت خواندنی / جزئیات روش همسریابی داعشی ها از زبان یک عضو پشیمان +عکس نقشه قتل برج ساز تهرانی برای دخترش میلیاردها تومان خرج برداشت + عکس جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا افزایش حقوق کارکنان بازهم پلکانی است 60 نفر در آتش سوزی سوپرمارکت سعادت آباد تهران گرفتار شدند جسد یک زن با صورت پوشیده چه رازی دارد! / در شوش رخ داد+عکس ماجرای زندگی دردناک افسانه دختر مرد پولدار اقدام زشت دزد شیطان صفت در اتاق یک نوجوان / او بدجوری کتک خورد+عکس جزییات سرقت از طلافروشی بلوار امامت توسط 2 جوان اسلحه به دست

منبع: رکنا

کلیدواژه: کودک آزاری آزادی Freedom اخبار حوادث بهزیستی بیمارستان کودک آزاری قربانی بچه عکس مرد زن ساعت زندگی دستگیر شد تهران کودک مرگ زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک

 آئین اهدای سند مالکیت به روستاهای بنوار ناظر اندیمشک و دونه امیدیه به نمایندگی از ۷۵۶۰ سند مالکیت روستای استان خوزستان با حضور  حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس دادگستری کل خوزستان ، اصل فرماندار شهرستان اندیمشک ، امام جمعه شهرستان و تعدادی از مدیران محلی و استانی در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

بابایی رئیس ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه ۳۶۰ جلد سند مربوط به شهرک بنوار ناظر از توابع شهرستان اندیمشک صادر شده است، گفت: در این شهرک، اختلاف بین دستگاه‌های منابع طبیعی، اوقاف، آبخیزداری و بنیاد مسکن مانع صدور سند بود که پس از حدود نیم قرن  حل شد.

زمانی اصل فرماندار شهرستان اندیمشک نیز گفت: اسناد مالکیت در سال ۱۴۰۲ رشد قابل توجهی داشته است و روند صدور اسناد مالکیت طی چند سال اخیر با رشد بیش ۵۰ درصدی به همت همه مسؤلین و مردم صورت گرفته است.

در این آئین به طور نمادین سند مالکیت به تعدادی از اهالی محترم شهرک بنوار ناظر اندیمشک و روستای دونه امیدیه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی