Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پسری چاق به دلیل این که معشوقه اش او را به خاطر چاقی ترک کرد اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پسری جوان در کالیفرنیا به دلیل این که معشوقه اش او را چاق نامیده بود اقدام به خودکشی Suicide کرد.

به گفته شاهدان عینی، پسری تقریبا چاق در حالی که طناب در دستانش بود اقدام به حلق آویز کردن خود کرد که خوشبختانه با اقدام سریع شاهدان عینی جان وی نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از نجات پسرجوان وی به امدادرسانان گفت که به دلیل این که معشوقه اش او را چاق صدا کرده و او را تنها گذاشته بود قصد خودکشی داشت.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سرنوشت تکاندهنده هلیا 13 ساله که می خواست مثل مادرش خوشگل شود! +عکس اقدام زشت مادر هوس باز با پسر 16 ماهه اش+عکس احمدرضا دالوند درگذشت خواندنی / جزئیات روش همسریابی داعشی ها از زبان یک عضو پشیمان +عکس نقشه قتل برج ساز تهرانی برای دخترش میلیاردها تومان خرج برداشت + عکس جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جسد یک زن با صورت پوشیده چه رازی دارد! / در شوش رخ داد+عکس اقدام زشت دزد شیطان صفت در اتاق یک نوجوان / او بدجوری کتک خورد+عکس جزییات سرقت از طلافروشی بلوار امامت توسط 2 جوان اسلحه به دست 60 نفر در آتش سوزی سوپرمارکت سعادت آباد تهران گرفتار شدند هدفون موبایل جان پسر جوان را در مقابل چشمان مادرش گرفت+عکس سقوط مرگبار زن جوان به دره به خاطر عکس سلفی! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: چاق خودکشی Suicide خودکشی اخبار حوادث چاقی خودکشی عکس ترک چاق عکس مرد زن ساعت زندگی دستگیر شد تهران کودک مرگ زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در جامعه‌ای که حتی با مفسدان اقتصادی برخورد یکسان نمی‌شود بطوری که یکی را به دلایل خاص از زیر سنگ هم که شده پیدا می‌کنند و به صُلابه‌ می‌کشند ولی دیگری را که فساد بزرگ‌تری مرتکب شده تکریم می‌کنند و در بهترین جایگاه قرارش می‌دهند، چگونه می‌توان باور کرد که عدالت حاکم است؟   هیچکس، چه در سطح کارگزاران نظام و چه در سطح عموم مردم، تردید ندارد که ما هنوز نتوانسته‌ایم عدالت را در جامعه برقرار کنیم.   قضاوتی است که از کارگزاران ارشد نظام هم بارها شنیده شده و نمودهای عینی آن نیز در جامعه کاملاً قابل لمس است.   ثروت کشور به صورت عادلانه میان مردم تقسیم نمی‌شود، در ادارات با ارباب رجوع برخورد یکسان صورت نمی‌گیرد، پارتی‌بازی در اکثر دستگاه‌ها بشدت رواج دارد، حقوق‌ها، مزایا و امکانات رفاهی به تناسب شایستگی‌ها و نیازهای واقعی پرداخت نمی‌شوند. بر بخش‌های بکارگیری افراد در پست‌ها و تفویض‌ جایگاه‌ها شایسته‌سالاری رعایت نمی‌شود، به افراد بله‌قربان‌گو امتیاز داده می‌شود و افراد منتقد منصف و دلسوز طرد می‌شوند و...   اینها و بسیاری موارد دیگر نشانه‌های بارز تبعیض هستند، چیزی که با روح اسلام و نظامی که قرار است با «جمهوریت» و «اسلامیت» اداره شود در تضاد کامل هستند.   در جامعه‌ای که حتی با مفسدان اقتصادی برخورد یکسان نمی‌شود بطوری که یکی را به دلایل خاص از زیر سنگ هم که شده پیدا می‌کنند و به صُلابه‌ می‌کشند ولی دیگری را که فساد بزرگ‌تری مرتکب شده تکریم می‌کنند و در بهترین جایگاه قرارش می‌دهند، چگونه می‌توان باور کرد که عدالت حاکم است؟   در جامعه‌ای که پرونده بزرگ‌ترین فساد اقتصادی را به جای آنکه با اولویت بررسی کنند به محاق می‌برند و آن را فسادنمائی جلوه می‌دهند، چگونه می‌توان پذیرفت عدالت در حال اجرا شدن است؟   در جامعه‌ای که اهانت‌کننده به پیشوایان دین را به جای محاکمه بر صدر می‌نشانند، چگونه می‌توان به مردم گفت در حال ساختن بنای رفیع حکومت عدل علی هستیم؟   مردم با مشاهده این بی‌عدالتی‌ها اگر به این نتیجه برسند که ما کاری غیر از تغییر اسم انجام نداده‌ایم و هدفمان این بود که محمدرضا پهلوی را کنار بزنیم و خودمان جای او را بگیریم، نمی‌توان قضاوتشان را رد کرد. قرار نبود آنهمه شهید بدهیم و آنهمه فداکاری صورت بگیرد و بعد از ۴۵ سال هنوز در پیچ و خم‌های تبعیض و بی‌عدالتی سرگردان باشیم و در عین حال به عده‌ای اجازه بدهیم چنین وضعیتی را متن عدالت جلوه دهند! کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد