Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه فرانسوی معتقد است باواریایی ها خودشان را برای جدایی  ستاره کلمبیایی آماده و جانشین او را نیز پیدا کرده اند.

طرفداری - هامس رودریگز در تابستان 2017 با انتقال قرضی دو ساله همراه با بند خرید از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست اما به نظر می رسد شرایط برای ماندن او مهیا نیست. رسانه های آلمانی از جمله بیلد معتقدند بایرن مونیخ قصد ندارد قرارداد هامس را دائمی کند و بازیکن نیز قصد جدایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرانس فوتبال، در صورت جدایی هامس رودریگز، بایرن مونیخ مطمئن است می تواند در رقابت برای جذب نبیل فکیر پیروز باشد. خرید فکیر تنها 40 میلیون یورو هزینه خواهد داشت زیرا قرارداد او با لیون تا سال 2020 اعتبار دارد. چلسی نیز به این بازیکن فرانسوی علاقه مند است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، امروز اخبار جدیدی در مورد وضعیت آلفونسو دیویس منتشر شد. بر اساس اعلام منابع معتبر، دیویس قصد ندارد قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ امضا کند و رئال مادرید نیز از این وضعیت آگاه است. آنها معتقدند توافق با بازیکن کار سختی نیست و به دنبال جلب رضایت بایرن مونیخ هستند.

در سمت دیگر اما هوسه، ایجنت دیویس می‌گوید آنها تا پایان فصل تصمیم نهایی را نمی‌گیرند و اینکه بایرن به آنها اولتیماتوم داده بی‌انصافی است. او در مصاحبه با نشریه بیلد آلمان گفت: «دریافت اولتیماتوم از بایرن بی‌انصافی است. ما در پایان فصل در مورد قدم بعدی آلفونسو تصمیم می‌گیریم. وقتی که چیزهای بیشتری روشن شده باشد.

حملات به دیویس ناعادلانه است. ما یک سال پیش به توافق نزدیک بودیم. سپس کل مدیریت باشگاه عوض شد. ما هفت ماه چیزی نشنیدیم. اگرچه در این مدت سعی کردم خودم با باشگاه تماس بگیرم.

اکنون به ما اولتیماتوم داده می‌شود و قرار است ظرف دو هفته واکنش نشان دهیم زیرا می‌گویند باشگاه تحت فشار است. عادلانه نیست.

این یک قرارداد بسیار مهم در دوران حرفه‌ای آلفونسو است و ما قرار است بدون اینکه بدانیم مربی فصل آینده چه کسی خواهد بود یا تیم چه شکلی است، تصمیم بگیریم. به همین دلیل است که ما فکر می‌کنیم که دادن اولتیماتوم ناعادلانه است.»

دیگر خبرها

  • ابرل: مصاحبه ایجنت دیویس؟ برای یک بله یا خیر باید تا ابد صبر کنیم؟
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!