Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:17:18 GMT

برنامه نود دوشنبه ۱۹ آذر ۹۷

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۳۶۸

برنامه نود دوشنبه ۱۹ آذر ۹۷

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه نود امشب (دوشنبه  ۱۹ آذر ۹۷)  راس ساعت ۲۲:۳۷ دقیقه آغاز شد.

نطرسنجی برنامه به قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال اختصاص داشت و از مخاطبان درخواست شد از بین ۳ گزینه زیر نظر خود را درباره قهرمان دور رفت اعلام کنند.

عادل فردوسی پور اعلام کرد برنامه هفته آینده ۹۰ با رویکرد شرط بندی در فوتبال پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین بخش برنامه کلیپ هفته روی آنتن رفت.

پخش ۹۰ درجه بخش بعدی برنامه بود.

شادی بعد از گل بهنام بانی در دیدار خیریه هنرمندان استقلال و پرسپولیس با واکنش جالب فردوسی پور همراه شد.

مجری برنامه ۹۰ در بخش بررسی وضعیت لژیونرها اعلام کرد: "بابای فرشاد احمدزاده هم او را به تیم ملی دعوت نمی کند". تا به این شکل تعجب خود را از قرار گرفتن نام این بازیکن که در تیم "شلانسک وروتسلاو" نیمکت نشین است در فهرست تیم ملی اعلام کند.

در ادامه کلیپ حرکات مربیان پخش شد‌.

فردوسی پور اعلام کرد خطر تعلیق فدراسیون فوتبال تا حد زیادی رفع شده است و دیگر نگرانی خاصی وجود ندارد.

خلاصه و حواشی دیدار پرسپولیس - ذوب آهن پخش شد.

نکات بازی:

پرسپولیس با به ثمر رساندن ۵۱ گل مقابل ذوب آهن در طول تاریخ لیگ برتر به این تیم بیش از هر تیم دیگری گل زده است. باخت منصوریان به پرسپولیس پس از هفت سال

علیرضا منصوریان:

به دلیل اشتباهی در مجموعه مان گل خوردیم و حریف به همان گل بسنده کرد قبل از ۱۰ نفره شدن می دانستیم پرسپولیس از لحاظ بدنی کم می آورد اما با اخراج فخرالدینی نتوانستیم از نقطه ضعف این تیم استفاده کنیم.

برانکو:

به بازیکنانم برای این برد بسیار مهم تبریک می گویم و همچنین هواداران که از پرسپولیس حمایت کردند. یک اوت هم به سود ما اعلام نشده است. در این صورت یک نامه بدهند و بگویند نمی توانید قهرمان شوید تا به خانه مان برویم.

 

به روز رسانی می شود ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه نود لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!