Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کردستان از توقیف خودروی حامل ۹۰ کنتور هوشمند آب فاقد مجوز به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان دهگلان خبر داد. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از توقیف خودروی حامل 90 کنتور هوشمند آب فاقد مجوز طی یک عملیات هدفمند پلیسی در شهرستان دهگلان خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی، خودروی مورد نظر را در سطح شهر مشاهده کردند و راننده با روئیت مأموران به سرعت از محل متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طی یک تعقیب و گریز پلیسی، سواری پژو پارس مورد نظر حین خروج از شهر توقیف و با هماهنگی مراجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

24 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان کشف شد؛ دستگیری 32 قاچاقچی فرمانده انتظامی کردستان: 4 میلیارد ریال کالای قاچاق در سروآباد کشف شد کشفیات پرونده‌های قاچاق کالا در کردستان 128 درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را دو میلیارد ریال برآورد کردند و سپس خودرو نیز با تنظیم صورتجلسه تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

سردار آزادی با تاکید بر ضرورت برخورد با پدیده قاچاق کالا افزود: در راستای حمایت از کالای ایرانی نخستین و مهمترین اقدام برخورد جدی با پدیده قاچاق است.

انتهای پیام/

R7848/P1011199/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال