Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@10:23:05 GMT

زن 88 ساله پس از 69 سال دخترش را پیدا کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۴۴۹

زن 88 ساله پس از 69 سال دخترش را پیدا کرد+عکس

رکنا: «جنویوه پورینتون» زن ۸۸ ساله‌ای است که بعد از ۶۹ سال دخترش را پیدا کرد.

ماجرا از این قرار است که ۶۹ سال پیش، پزشکان «جنویوه» را فریب دادند و به او گفتند که فرزندش مرده به دنیا آمده است، اما در حقیقت نوزاد را به خانواده دیگری سپردند.

پس از سال‌ها دختر گمشده که متوجه شد که در کنار پدر و مادر اصلی خود بزرگ نشده، به دنبال مادر حقیقی خود گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام با کمک پیشرفت پزشکی و آزمایشات DNA، او موفق شد مادر واقعیش که اکنون ۸۸ ساله شده را پیدا کند. لحظه به هم رسیدن این مادر و دختر بسیار احساسی بود، به طوری که اطرافیان نتوانستند اشک‌های خود را نگهدارند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سرنوشت تکاندهنده هلیا 13 ساله که می خواست مثل مادرش خوشگل شود! +عکس اقدام زشت مادر هوس باز با پسر 16 ماهه اش+عکس احمدرضا دالوند درگذشت خواندنی / جزئیات روش همسریابی داعشی ها از زبان یک عضو پشیمان +عکس نقشه قتل برج ساز تهرانی برای دخترش میلیاردها تومان خرج برداشت + عکس جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا افزایش حقوق کارکنان بازهم پلکانی است 60 نفر در آتش سوزی سوپرمارکت سعادت آباد تهران گرفتار شدند ماجرای زندگی دردناک افسانه دختر مرد پولدار جزییات سرقت از طلافروشی بلوار امامت توسط 2 جوان اسلحه به دست 20 ساعت رفتار خشونت آمیز با زن ایرانی در فرودگاه تفلیس / ایران واکنش نشان داد سقوط مرگبار زن جوان به دره به خاطر عکس سلفی! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی اخبار حوادث خانواده نوزاد فریب عکس دنیا عکس مرد زن ساعت زندگی تهران دستگیر شد همسر ایرانی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد

بازی پسر پنج ساله با اسلحه و شلیک ناگهانی گلوله از تفنگ برنو جان خاله 15 ساله‌اش را گرفت.

به گزارش ایران، سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند. در این حادثه بر اثر تیراندازی غیرعمد پسر پنج ساله با تفنگ «برنو» دختر نوجوان که خاله این کودک بود به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه‌های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه‌ها امکان استفاده و نگهداری سلاح‌ها را دارند و باید به‌صورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد