Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@21:19:03 GMT

کشور به حرکت در مسیر اعتدال و توسعه نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۵۳۸

کشور به حرکت در مسیر اعتدال و توسعه نیاز دارد

به گزارش ایرنا، سیدهادی بهادری شامگاه دوشنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه افزود: تندروی از هر جنسی محکوم به شکست است.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از نیازهای کشور، اتحاد و همدلی خالصانه جریان های سیاسی برای خدمت صادقانه به مردم است.
وی با اشاره به موضوع FATF و ارجاع دوباره آن به شورای نگهبان، بیان کرد: اگر اعتقاد به توسعه کشور داریم، باید به بانک های جهانی دسترسی داشته باشیم؛ گردش مالی شفاف بدون پیوستن به این کنوانسیون همانند پرورش کوسه در یک تنگ سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده لیست امید با تاکید بر اینکه با تصویب FATF نباید اجازه دهیم تا بانک های ایران از ارتباط با بانک های جهانی محروم شود، بیان کرد: شفاف نبودن در مسائل مالی سبب می شود تا عده ای با چمدان پول جابجا کنند و از بابک زنجانی های جدید رونمایی شود.
وی همچنین با اشاره به تخریب دولت تدبیر و امید در بحث احیای دریاچه ارومیه، افزود: دولت اقدامات مناسبی در بحث احیا آغاز کرده و طرح های انتقال آب به پیکره نگین آبی آذربایجان در حال اجراست؛ احیای دریاچه ارومیه زمانبر است و باید قبول کنیم که دریاچه ارومیه یک شبه خشک نشده تا یک شبه احیا شود.
وی در ادامه یکی از دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش را بلاتکلیفی تدریس زبان مادری در مدارس عنوان کرد و ادامه داد: یکی از وعده های دکتر روحانی به مردم آذربایجان تدریس زبان مادری در مدارس بود که تاکنون عملی نشده است؛ عملکرد وزیر آموزش و پرورش در سطح کلان قابل قبول است ولی اگر این موضوع حل شود امضای خود را پس خواهم گرفت.
به گزارش ایرنا، روز دانشجو به یاد دانشجویان مصطفی بزرگ‌ نیا، احمد قندچی و آذر شریعت ‌رضوی که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رییس‌ جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ 16 آذر 1332 (حدود چهار ماه پس از کودتای 28 مرداد همان سال) در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند، گرامی داشته می‌شود.
3214 /3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف ایالات متحده آمریکا بریتانیا دانشجو شورای نگهبان کودتای ۲۸ مرداد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جمعیت گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی گفت: دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۳  در سایت تکثیر و پرورش مجتمع رشکان پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد.

 دکتر سعید شهند   افزود: در راستای اجرای برنامه عمل ملی حفاظت از این گونه در معرض خطر انقراض، ۶ راس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۱  از پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری به پارک ملی دریاچه ارومیه و مرکز تکثیر و احیاء این گونه در رشکان با ترکیب جنسی ۴ ماده و ۲ نر منتقل شده است که با تولد ۳ راس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲ و با  تولد دو گوساله گوزن در سال جاری تعداد این گونه ارزشمند حیات وحش در این سایت تا به امروز به ۱۳ راس افزایش پیدا کرده است.
 وی با بیان اینکه وضعیت مطلوبی برای زیست و زادآوری این گونه در پارک ملی دریاچه ارومیه وجود دارد، گفت:دامپزشکان و کارشناسان حیات وحش اداره کل و پارک ملی دریاچه ارومیه بصورت شبانه روزی وضعیت این گونه در معرض خطرانقراض، به خصوص گوساله‌های تازه متولد شده را مورد پایش و کنترل قرار می‌دهند و امید‌ها برای نجات این گونه ارزشمند در پارک ملی دریاچه ارومیه روز به روز بیشتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • افزایش جمعیت گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • افزایش ۶۰ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی
  • ۴۱۲ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شد