Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -  شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: سه میلیون و ۶۲۳ هزار مسافر در آبان ماه امسال در فرودگاه‎های کشور جابجا شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، در آبان ماه امسال با انجام ۳۰ هزار و ۳۸۶ پرواز هواپیما در فرودگاه‌های کشور حدود ۳۴ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلوگرم بار و مرسولات پستی نیز ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آبان ۹۷، فرودگاه مهرآباد با ۹ هزار و ۸۳۳ فروند بیشترین نشست و برخاست هواپیما را به خود اختصاص داد، این فرودگاه با جابه‎جایی نزدیک به یک میلیون و ۱۵۵ هزار مسافر پرترافیک‎ترین فرودگاه بوده است.
فرودگاه مشهد با چهار هزار و ۷۲۲ فروند نشست و برخاست و اعزام و پذیرش بیش از ۶۸۵ هزار مسافر، دومین فرودگاه پرترافیک کشور و فرودگاه امام خمینی (ره) با سه هزار و ۸۷۴ فروند نشست و برخاست و اعزام و پذیرش بیش از ۵۶۵ هزار مسافر در جایگاه سومین فرودگاه کشور قرار گرفت.
در این ماه فرودگاه امام خمینی (ره) با ارسال و پذیرش بیش از ۱۰ میلیون کیلوگرم بار و مرسولات در رتبه نخست قرار دارد و پس از آن مهرآباد با ارسال و پذیرش حدود هشت میلیون کیلوگرم بار و فرودگاه مشهد با ارسال و پذیرش حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار کیلوگرم بار در رتبه‎های بعدی قرار دارند.
طبق این گزارش، سهم پرواز‌های داخلی از مجموع پرواز‌های آبان ۹۷، نشست و برخاست ۲۴ هزار و ۹۹۳ فروند هواپیماست که طی آن حدود سه میلیون مسافر و حدود ۲۱ میلیون کیلوگرم بار منتقل شده‎ است.
همچنین طبق این آمار، سهم پرواز‌های خارجی آبان ۹۷ در فرودگاه‎های بین‎المللی تحت مالکیت شرکت فرودگاه‎ها نیز نشست و برخاست پنج هزار و ۳۹۳ فروند هواپیما بوده که طی آن بیش از ۷۵۳ هزار مسافر اعزام و پذیرش و نزدیک به ۱۴ میلیون کیلوگرم بار جابجا شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۴۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس قم

ایسنا/قم معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: از شروع طرح اسکان نوروزی تا پنجم فروردین ماه حدود ۴۰ هزار نفر روز در قالب ۶ هزار ۵۶۰ خانوار در مدارس پذیرش شدند.

عباس اسکندری پور معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: ستاد اسکان فرهنگیان استان قم در ۲۷۰ مدرسه با ۲۵۰۰ کلاس از روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه تا ۱۱ فروردین‌ماه پذیرای زائرین کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مهمانان مسجد مقدس جمکران  است.

وی اظهار کرد: از شروع طرح اسکان نوروزی تا پنجم فروردین ماه حدود ۴۰ هزار نفر روز در قالب ۶ هزار ۵۶۰ خانوار در مدارس پذیرش شدند.

اسکندری پور یادآور شد: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و عید نوروز استقبال از اسکان مدارس نسبت به سال گذشته تقریبا ۱۵ درصد کم تر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • ◄ فرودگاه کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش
  • فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان میزبان ۲ هزار مسافر در ۲ روز
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • پذیرش ۱۴۶ مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نهاوند
  • اسکان ۴۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس قم