Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@04:55:14 GMT

عکس: اولین ایستگاه آتش نشانی ایران در سال ۱۲۲۱

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۶۴۹

عکس: اولین ایستگاه آتش نشانی ایران در سال ۱۲۲۱

عکس: اولین ایستگاه آتش نشانی ایران در سال ۱۲۲۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: ایستگاه آتش نشانی ایران عکس تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ایستگاه آتش‌نشانی محله نواب/ ساختمان‌های حاشیه اتوبان نواب هنوز پایان‌کار ندارند

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت:‌ این منطقه بافت قدیمی دارد و ساختمان های ناایمن بسیاری در این منطقه وجود داردبه عنوان مثال ساختمان‌های حاشیه اتوبان نواب، پس از گذشت دو دهه هنوز مشکلات ایمنی دارند.

به گزارش ایسنا،  سید محمد موسوی امروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث ایستگاه آتش نشانی در محله نواب ضمن تبریک پیروزی های اخیر سپاه در سخنانی گفت:‌ از مهم ترین اهداف مدیریت شهری برنامه ریزی برای ارتقای ایمنی شهر است و قرار است با انجام پروزه های اینچنینی، آرامش را تقدیم شهروندان منطقه کنیم.

وی با اشاره به اینکه امیدوار است در سال جدید شاهد کمترین خطرات و حوادث باشیم؛ ادامه داد: واقعیت این است که این منطقه بافت قدیمی دارد و ساختمان های ناایمن بسیاری در این منطقه وجود دارد. بنابراین باید برنامه ریزی های ما در جهت ایمن سازی ساختمان ها باشد.

وی افزود: متاسفانه علاوه بر مشکلات بافت قدیمی، ما در ساختمان های جدید نیز مشکلاتی داریم. به عنوان مثال ساختمان هایی که در دو دهه گذشته در حاشیه اتوبان نواب ساخته شده اند، پس از گذشت دو دهه هنوز مشکلات ایمنی دارند و بر همین اساس هنوز پایان کار و سند دریافت نکرده اند که این مسئله باعث نارضایتی مردم است.

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد:  مردم ایمنی را از ما مطالبه می‌کنند و ما برای ایجاد رضایت مندی با مشورت آتش نشانی، این ایستگاه جدید را خواهیم ساخت تا ضریب ایمنی منطقه افزایش  پیدا کند.

موسوی گفت: با افتتاح این مرکز جدید آتش نشانی، سرعت دسترسی به محل حوادث بیشتر می شود اما امیدواریم میزان حوادث کم باشد.

وی با اشاره به متراژ این زمین افزود: این زمین حدود ۸۰۰ متر مربع را در اختیار سازمان آتش نشانی قرار دادیم و امروز کلنگ احداث آن بر زمین زده شد تا ایستگاه مدرنی در این مکان ساخته شود.

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: خوشحالیم که پیگیری های ما به نتیجه رسید و امروز شاهد این کلنگ زنی هستیم و انشالله به زودی این ایستگاه افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

موسوی گفت: انشالله مشکلات تاییدیه ساختمان های حاشیه نواب، با ایجاد این ایستگاه، تسریع بخشیده می شود.

در پایان این مراسم کلنگ زنی، از خانواده شهید آتش نشان «روحانی» تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به زمین زده شدن ­کلنگ ساخت ایستگاه آتش نشانی در تهران
  • نجات یک قلاده راکون در ماهدشت
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • منطقه ۱۱ تهران بیشترین ساختمان ناایمن را دارد
  • تهران دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • کلنگ‌زنی ایستگاه آتش‌نشانی محله نواب/ ساختمان‌های حاشیه اتوبان نواب هنوز پایان‌کار ندارند
  • تجهیز قطب فرش ماشینی کشور به آتش نشانی
  • جان باختن کارگر مشهدی در حادثه بالابر فروشگاه
  • قطب فرش ماشینی کشور مجهز به آتش نشانی