Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا پرداخت حق السکوت خود به دو بازیگر فیلم های مستهجن در جریان مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ میلادی را "قانونی" خواند. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت مبالغی که در جریان کمپین انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی به دو زن در قبال سکوت آنها درخصوص رابطه ای که - به گفته ترامپ- آنها با وی برقرار کرده اند، قانونی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین واکنش ترامپ پس از اقدام دادستان فدرال در نیویورک در انتشار اسناد قضایی است که او را برای اولین بار به طور مستقیم به پرداخت این مبالغ به دو زن یاد شده به نام های "کارن مک دوگل" و "استوری دانیالز" متهم می کند.

ترامپ در توییت خود نوشت که "هیچ گونه همدستی" بین تیم مبارزات انتخاباتی او و روسیه قبل از انتخابات ریاست جمهوری نبوده است.

او همچنین نوشت که دموکرات ها صرفا به یک نقل و انتقال مالی شخصی پرداخته‌اند و آن را به اشتباه کمک مالی بزرگی در کمپین تبلیغاتی توصیف می کنند؛ درحالی که اینطور نبوده است. این نقل و انتقال را یک وکیل به درستی انجام داده است. اگر هم اشتباهی شده است؛ مسئولیت آن به گردن وکیل است.

دموکرات‌ها به دنبال بازنگری فراگیر سیاست دولت ترامپ در قبال عربستاننماینده کنگره: احتمال دارد ترامپ در پایان کارش زندانی شودتهدید نماینده ارشد دموکرات برای استیضاح ترامپ

ترامپ بار دیگر مایکل کوهن وکیل سابق خود را به "دروغ گویی برای گرفتن تخفیف در مجازات" متهم کرد.

این اسناد که روز جمعه منتشر شد، می گوید: کوهین که از اعتماد ترامپ برخوردار بوده است و توافق هماهنگی با دادستان ویژه رابرت مولر در پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امضا کرده است، نقشی محوری در جلوگیری از برملا شدن داستان دو زن یاد شده ایفا کرده است.

این اسناد می افزاید: خود کوهین به مبالغ مالی (پرداخت شده به دو زن) اعتراف کرده است و او با هماهنگی و زیر مدیریت دونالد ترامپ نامزد وقت ریاست جمهوری این کار را انجام داده است.

دادستان نیویورک گفت: درخصوص مبالغ پرداخت شده، کوهین به قصد تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی رفتار کرد است.

دستگاههای دادستانی کل با مولر هماهنگی کرد و اقدام وکیل سابق ترامپ را رفتاری مجرمانه و خطرناک توصیف کرد و خواهان حکم زندان برای او شد.

دادگاهی در نیویورک قرار است روز چهارشنبه آینده حکم خود درباره مجازات کوهن را صادر کند.

انتهای پیام/

R7969/P36355/S90,8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • با تحریک خانوم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه