Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@13:15:53 GMT

ایستگاه دانشگاه متروی تبریز گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۶۸۰

ایستگاه دانشگاه متروی تبریز گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مصطفی مولوی امروز با اشاره به هزینه کرد 50 میلیارد ریالی برای اتمام ایستگاه جنوبی دانشگاه تبریز برای قطار شهری گفت: این دسترسی به شکل گالری زمینی در طول 15 ماه احداث شده است.
وی یادآوری کرد: با توجه به مکان دانشگاه تبریز در ضلع جنوبی ایستگاه، این گالری با 2 ورودی مجزا احداث شده که یکی از ورودی ها از سمت شرق در راستای دسترسی آسان شهروندان ودانشجویان به دانشگاه و ورودی دیگر از سمت غرب، نزدیک میدان جانبازان، در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا زائر، مجری طرح خط یک قطار شهری تبریز نیز با اشاره به جزئیات این طرح گفت: این گالریِ دسترسی به طول 55 متر، در زیر خیابان 29 بهمن اجرا شده است.
وی با اشاره به محدودیت های اجرای این طرح افزود: از آنجا که بلوار 29 بهمن از شریان های اصلی شهر بوده و تأسیسات شهری زیادی از زیر این خیابان عبور کرده است، برای عملیات اجرایی، نمی توانستیم خیابان را مسدود کنیم.
زائر اضافه کرد: از سوی دیگر عمق کم گالری و سرباره کم تونل، در اجرای تونل به شکل زیرزمینی خطراتی داشت که با همفکری عوامل فنی و مشاور، اجرای «دک» فولادی به شکل موقت در دستور کار قرار گرفت.
وی از تلاش مجموعه برای کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت کار خبر داد و گفت: به دلیل عدم جابه جایی تأسیسات شهری، صرفه جویی هزینه ای قابل توجهی را در اجرای پروژه شاهد بودیم و در نتیجه زمان اجرا نیز به حداقل کاهش یافت و اجرای تونل نیز بدون ریزش و نشست خیابان، به اتمام رسید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است

به گزارش خبرگزاری مهر، جبارعلی ذاکری روز چهارشنبه در جلسه کمیته سلامت و ایمنی ترافیک استان، طرح یاد شده را یکی از مهمترین و از اولویت‌های مدیریت ترافیکی آذربایجان شرقی برشمرد و افزود: با افزایش داده‌های به دست آمده از این طرح بدون شک خواهیم توانست در موضوع مدیریت ایمنی ترافیک در سطح استان تصمیمات علمی و تخصصی‌تر اتخاذ کنیم.

وی بر مشارکت و همکاری‌های فشرده بین آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شهرداری تبریز، مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و سایر سازمان‌های مرتبط در اجرای این طرح مهم تاکید و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مدت محدود توانسته است در طرح غربالگری رانندگان پرخطر موفق عمل کند، بر این اساس انتظار داریم اجرای طرح یاد شده ضمن تداوم مستمر در سطح استان انجام شود.

ذاکری موضوع ترافیک در کلانشهر تبریز به خصوص در اطراف برخی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از جمله بیمارستان امام رضا، شهید مدنی و بهبود را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: انتظار داریم شهرداری تبریز، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در مسیرهای پر ترافیکی که بیمارستان‌ها و مدارس واقع شده است، با همکاری و تعامل دست به دست هم دهند تا شاهد کاهش ترافیک در این مسیرها باشیم.

وی با اشاره به اجرای سامانه دیسپچ در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: توسعه این طرح در مناطق مختلف شهری به عنوان یک ضرورت باید مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 6087469

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • «نویزآف» در گالری بام
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز