Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@12:22:33 GMT

مثلث قهرمانی نیم فصل/ ۲ پرسپولیسی علیه یک استقلالی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۷۶۹

نیم‌فصل نخست لیگ هجدهم در حالی هفته بعد به اتمام می‌رسد که سه تیم سپاهان، پدیده و پرسپولیس شانس قهرمانی نیم‌فصل را دارند. آفتاب‌‌نیوز : با تساوی سپاهان و پرسپولیس در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ هجدهم حالا سه تیم ابتدایی جدول شانس قهرمانی نیم‌فصل را دارند که در این بین شانس شاگردان قلعه‌نویی نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاهان
تیم بدون باخت امیر قلعه‌نویی پس از ۱۴ بازی توانسته است ۸ برد و ۶ تساوی کسب کند و با تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. سپاهانی‌ها باید در آخرین هفته نیم فصل نخست به مصاف استقلال خوزستان قعر جدولی برود. استقلال خوزستان در این فصل، ۹ دیدار را در خانه برگزار کرده است که حاصل آن ۵ شکست، ۳ پیروزی و یک تساوی مقابل پرسپولیس بود. این آمار می‌تواند طلایی‌پوشان زاینده‌رود را به کسب ۳ امتیاز در دیار کارون امیدوار کند تا باخیالی راحت به استراحت نیم‌فصل بروند.
پدیده
شاگردان یحیی گل‌محمدی در آخرین هفته نیم‌فصل در خانه مقابل ماشین‌سازی با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شدند تا شانس قهرمانی آن‌ها در نیم‌فصل کاهش پیدا کند. البته با وجود بازی مقابل ماشین سازی، پدیده هنوز یک دیدار عقب افتاده دارد و باید به مصاف استقلال، تیم آماده این روزهای لیگ برتر برود. دیداری که در آن نماینده مشهد مهمان خواهد بود. البته پدیده‌ای‌ها در آخرین تجربه خود در آزادی برابر استقلال خاطره خوبی دارند و توانستند تیم آن زمان علیرضا منصوریان را با دو گل شکست دهند تا پایه‌ساز خداحافظی این مربی از استقلال شوند. پدیده در جدول رده‌بندی تنها به دلیل تفاضل کمتر نسبت به سپاهان ۳۰ امتیازی در رده دوم قرار دارد و امید این تیم به نتیجه نگرفتن زردپوشان در خوزستان است.
پرسپولیس
نایب قهرمان آسیا نسبت به دو تیم دیگر کار سخت‌تری برای قهرمانی دارد زیرا هم باید منتظر نتیجه نگرفتن رقبای خود باشد و هم خودش مقابل تیم ششم جدولی پارس جنوبی به برتری برسد. تفاضل گل پرسپولیسی‌ها نسبت به سپاهان و پدیده کمتر است و حتی مساوی این دو تیم هم شانس کمی را برای قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل ایجاد می‌کند. سرخ‌ها سال قبل در آزادی مقابل شاگردان تارتار متوقف شدند و پرسپولیسی‌های فعلی پارس جنوبی یعنی محمد نوری و محسن بنگر باید بار دیگر در آزادی امتیاز بگیرند. پرسپولیس با دو امتیاز کمتر نسبت به پدیده و سپاهان و بدون شکست در جایگاه سوم قرار دارند.
۵ تیم ابتدایی جدول رده‌بندی لیگ هجدهم
بازیتفاضل گلامتیاز

۱. سپاهان

۱۴ بازی۱۶+۳۰ امتیاز

۲. پدیده

۱۴ بازی۱۱+۳۰ امتیاز

۳. پرسپولیس

۱۴ بازی۹+۲۸ امتیاز

۴. تراکتورسازی

۱۴ بازی+۱۰۲۶ امتیاز

۵. استقلال

۱۴ بازی۱۲+۲۴ امتیاز

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟

فرهاد مجیدی اواخر پاییز سال ۱۳۹۰ هنگامی که ستاره بی، چون و چرای استقلال محسوب می‌شد، ترجیح داد از این تیم جدا شده و راهی الغرافه قطر شود. اتفاقی که هنوز هم هواداران استقلال از آن به عنوان یک واقعه تلخ یاد می‌کنند و مدعی‌اند اگر مجیدی در استقلال می‌ماند، این تیم قهرمان لیگ یازدهم می‌شد، اما فرهاد هم دلایل خاص خودش را داشت و ترجیح داد دوباره لژیونر شود.

مجیدی به الغرافه قطر پیوست و فروردین سال ۹۱ به واسطه لیگ قهرمانان آسیا با این تیم به تهران آمد تا به مصاف پرسپولیس برود. در مورد آن مسابقه و اتفاقاتی که داخل ورزشگاه آزادی به وقوع پیوست، خودتان کاملا در جریان هستید ولی نکته این‌جاست که کریم باقری ستاره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی روز ۲۹ فروردین سال ۹۱ برای ملاقات با دوستان قطری خودش به اردوی الغرافه رفت و اتفاقا با استقبال گرم فرهاد مجیدی هم مواجه گردید.

ستاره استقلالیِ آن روز‌های فوتبال ما به کریم باقری با لبخند می‌گفت: آقا کریم شما چرا بازنشسته نمی‌شی؟!

ملاقات مجیدی و کریم باقری بازتاب بسیار زیادی در آن مقطع پیدا کرد و حتی رسانه‌های قطری هم در موردش نوشتند. اتفاقا در سالیان بعد مجیدی و کریم باقری بار‌ها یکدیگر را در جریان دیدار‌های استقلال و پرسپولیس تحت عنوان مربیان دو تیم ملاقات کردند.

منبع: خبر ورزشی

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است