Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان با اعلام این خبر گفت:  محمد شکری فرد شاعر جوان هشترودی و فعال در حوزه هنری استان به بخش نهایی شانزدهمین جشنواره سراسری شعرو داستان جوان سوره راه یافته است. وحید آقا کرمی افزود: این جشنواره ویژه‌ جوانان زیر 25 سال است و در بخش شعر با زیر شاخه‌های شعر کلاسیک، شعر سپید نیمایی و ترانه و بخش داستان با زیر شاخه‌های داستان کوتاه و داستانک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این رویداد ادبی 215 شرکت‌کننده با حدود ۱۰۰۰ اثر به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند. آقاکرمی اضافه کرد: برگزیدگان نهایی جشنواره شعر و داستان سوره این شانس را خواهند داشت که آثارشان توسط انتشارات سوره مهر منتشر شود. این جشنواره در روزهای ۲۰ لغایت ۲۱ آذرماه در دانشگاه گیلان برگزار می شود که در روز ۲۰ آذرماه کارگاه های داستان و شعر و همچنین شب شعر برگزار خواهد شد و روز ۲۱ آذرماه نیز اختتامیه این رویداد فرهنگی و هنری است.  

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت به همت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، همزمان با عید سعید نوروز ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

 اهداف و محوریت این جشنواره شامل حقوق باروری و جوانی جمعیت، مولفه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موثر بر جمعیت، توانمندسازی زنان و آینده جمعیت، ترویج زایمان طبیعی و کاهش سقط جنین، درمان ناباروری و تاثیر آن بر جمعیت، رسانه، آموزش و جوانی جمعیت و طب ایرانی، مکمل و تغذیه در جوانی جمعیت است.

 همچنین ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، ناوری نوین و هوش مصنوعی در جوانی جمعیت، سلامت زنان و مردان در باروری، ثرات سالخوردگی بر جمعیت، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و سلامت معنوی و جوانی جمعیت از دیگر اهداف و محور‌های برگزاری این جشنواره استانی است.

این جشنواره در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در راستای جوانی جمعیت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

تصویب ۸ طرح تحقیقاتی در راستای جوانی جمعیت

آخرین مهلت ارسال آثار ۱۹ اردیبهشت‌ماه، ارزیابی آثار تا ۲۵ اردیبشهت ماه و اختتامیه جشنواره ۳۱ اردیبهشت‌ماه مصادف با ولادت امام رضا (ع) و روز ملی جمعیت خواهد بود.

 علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.skums.ac.ir/javani مراجعه و پس از ثبت نام آثار خود را به ایمیل؛ Javani@skums.ac.ir ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • شانزدهمین روز از مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • سوالات مسابقه شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد