Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا شیخی روز دوشنبه در جریان بازدید از روند گازرسانی به روستاهای این شهرستان افزود: پروژه های گازرسانی در مناطق روستایی این شهرستان بدون هیچ مشکلی و با همکاری مسوولان محلی با سرعت خوبی در حال اجراست.
وی بیان کرد: امسال با تلاش های انجام شده در سطح این شهرستان مرزی بیش از 70 کیلومتر لوله گذاری انجام شده و به 35 کیلومتر نیز گاز تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیخی بیان کرد: در صورتی که شرایط جوی مساعد باشد تا پایان امسال حجم لوله گذاری در سطح این شهرستان به 100 کیلومتر خواهد رسید.
فرماندار سردشت نیز در این بازدید با ابراز رضایت از عملکرد شرکت گاز، گفت: طی 2 سال گذشته شرکت گاز عملکرد خوبی در گازرسانی در این شهرستان داشته است.
نژاد جهانی اضافه کرد: هم اکنون 25 روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار است که با تکمیل طرح های گازرسانی، این تعداد به بیش از 40 روستا خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 280 کیلومتر در سطح این شهرستان گازرسانی انجام شده و بیش از 21 هزار انشعاب گاز در مناطق شهری و بیش از 700 انشعاب نیز در مناطق روستایی به متقاضیان واگذار شده است.
سردشت با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.
7562/6185/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان غربی دهه فجر عراق گاز شهرستان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهدی اکبری گفت: برای تسهیل و تسریع در امر آبرسانی شالیزار‌های شهرستان رشت تاکنون ۵۹ کیلومتر از ۱۰۰ کیلومتر نهر‌های اصلی در روستا‌های خشکاروندان بخش کوچصفهان، جیرکویه بخش خشکبیجار، آسید شریف و طرازکوه بخش مرکزی این شهرستان لایروبی شده است.

مدیر منابع آب منطقه مرکزی گیلان با اشاره به اینکه لایروبی انهار تعییت شده شهرستان رشت با ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین در حال انجام است تصریح کرد: شالیکاران شهرستان باید با استفاده از منابع آبی محلی و در دسترس، مراحل مقدماتی کشت برنج را در زمین‌های خود انجام دهند.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • اصلاح شبکه آبرسانی روستای گیروناویک شهرستان خوی