Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این رقابت ها 80 وزنه بردار در قالب 16 تیم به مدت دو روز پیکار کردند و تیم های پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی و تیپ 116 صفوی قزوین عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در نتایج انفرادی این مسابقات و در دسته 56 کیلوگرم سعید قره داغی از تیپ 116 قزوین در جایگاه نخست قرار گرفت و محسن حاجی زاده و فرشید محمدی هر دو از تیپ 221 مراغه به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دسته 62 کیلوگرم، سید حمید طاهریان از گروه 44 اصفهان اول شد و میثم رازی از تیپ 116 قزوین و عارف اسدی از تیپ 221 مراغه در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دسته 69 کیلوگرم، سامان منصوبی و نورالله صدرانی هر دو از تیم هوانیروز به ترتیب در جایگاه های اول و دوم این وزن قرار گرفتند.
رقابت های دسته 77 کیلوگرم با قهرمانی خسرو سلیمانیان از تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی پایان یافت و فردین رحیمی از آموزش 02 و مجید محمدعلی پور از تیپ 221 مراغه به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.
در دسته 85 کیلوگرم، حسین کل پرور از تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی در جایگاه نخست و اسماعیل زکی پور از تیپ 116 قزوین در جایگاه دوم این وزن جای گرفتند.
علیرضا علی پور از تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی در دسته 94 کیلوگرم اول شد و مسعود مروت از تیم هوانیروز و روزگار زندی از تیم گروه یازده به ترتیب در رده های دوم و سوم این وزن ایستادند.
در دسته 105 کیلوگرم، مجتبی مشهدیان از تیم تیپ 71 به مقام قهرمانی رسید و یاسین شیرزاد از تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی و صادق عباسی از تیم هوانیروز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دسته مثبت 105 کیلوگرم نیز، شاهسوند از تیم هوانیروز به مقام قهرمانی رسید و علی محمدی از تیپ 230 و ابراهیم عباسی از تیپ 221 مراغه به ترتیب در مکان های دوم و سوم این وزن ایستادند.
فرمانده تیپ 221 پیاده متحرک هجومی شهید خسروتاش مراغه در مراسم اختتامیه این مسابقات افزود: کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها به تیم تیپ 221 پیاده متحرک هجومی شهید خسروتاش مراغه رسید و این تیم در جایگاه چهارم این رقابت ها قرار گرفت.
شکری افزود: این رقابت ها انتخابی تیم نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اعزام به مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال 2018 به میزبانی بحرین بود.
وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات با نظارت فدارسیون وزنه برداری و تربیت بدنی ارتش و براساس آخرین قوانین این رشته و به مناسبت گرامیداشت شهدای ارتش و مدافعان حرم برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال