Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مشاهده پلاسمایی سبز رنگ در آسمان شهر «کلگوری» استرالیا باعث شگفتی ساکنان منطقه شد.

به‌گزارش میرر، ساکنان این منطقه از این پلاسما عکس گرفته و در فضای مجازی منتشر کردند. به‌گفته برخی کاربران این پلاسمای سبز می‌تواند ناشی از طوفان‌های الکتریکی بوده و برخی نیز معتقدند که بار دیگر موجودات فرا زمینی در حال وارسی زمینیان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربر دیگری معتقد است که این پلاسما می‌تواند بخشی از «یونیزاسیون هوا» بر اثر سلاح‌های جنگی باشد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قتل کودک معصوم با ضربات مهلک چاقو توسط مادر بیرحم و دوست پسرش +عکس سرنوشت تکاندهنده هلیا 13 ساله که می خواست مثل مادرش خوشگل شود! +عکس اقدام زشت مادر هوس باز با پسر 16 ماهه اش+عکس احمدرضا دالوند درگذشت خواندنی / جزئیات روش همسریابی داعشی ها از زبان یک عضو پشیمان +عکس نقشه قتل برج ساز تهرانی برای دخترش میلیاردها تومان خرج برداشت + عکس جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا افزایش حقوق کارکنان بازهم پلکانی است جزییات سرقت از طلافروشی بلوار امامت توسط 2 جوان اسلحه به دست هدفون موبایل جان پسر جوان را در مقابل چشمان مادرش گرفت+عکس سقوط مرگبار زن جوان به دره به خاطر عکس سلفی! + عکس 20 ساعت رفتار خشونت آمیز با زن ایرانی در فرودگاه تفلیس / ایران واکنش نشان داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی اخبار حوادث استرالیا آسمان عکس شهر مردم عکس مرد زن دستگیر شد تهران ساعت زندگی همسر مرگ زیبا بروفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴ نمایش جدید در تماشخانه ایرانشهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمایش «نکبت» نوشته‌ استفن بلبر به کارگردانی پویا سعیدی و با بازی کاظم سیاحی، مجتبی پیرزاده و ستاره پسیانی از ۲۵ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ در سالن ناظرزاده‌ کرمانی تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «آرت» نوشته‌ یاسمینا رضا به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ناظرزاده‌ کرمانی اجراهای خود را آغاز می‌کند. بازیگران نمایش «آرت» عبارتند از سام کبودوند، آرمین رحیمیان و محمد صدیقی مهر.

سالن سمندریان نیز از ۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ میزبان نمایش «گنجشک‌ مفرغی» به نویسندگی و کارگردانی شهرام‌ کرمی، با بازی اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی، ایمان سلگی خواهد بود.

نمایش «خارشتر» به نویسندگی هدی‌ آهنگر و کارگردانی سید علی موسویان دیگر نمایش سالن سمندریان است که از ۲۵ اردیبهشت ساعت ۲۰:۴۵ به صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) هدی آهنگر، لیلا بلوکات، هامون‌ سیدی، الهام‌ شعبانی، یزدان‌ فتوحی، وحید کریمی و اتابک‌ نادری هستند.

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته؛ رگبار باران و وزش باد شدید
  • وضعیت بارندگی تهران در پنجشنبه و جمعه آخر هفته
  • اجرای ۴ نمایش جدید در تماشخانه ایرانشهر
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • بارش شهابی ղ-Lyrid 2024 را از دست ندهید
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد