Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تاتنهام به ستایش از مدافع راست جوان تیمش پرداخت و همچنین بر لزوم متمرکز بودن تیمش در نیوکمپ تاکید کرد.

طرفداری- در دیداری حساس در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام در نیوکمپ مهمان بارسلونا است. اسپرز هم اکنون در رده دوم گروهش است اما اگر می خواهد بدون توجه به بازی اینتر و آیندهوون به دور بعد برسد، باید بارسلونا را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل بین الملل، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس خبری پیش از بازی با بارسلونا گفت:

فکر می کنم که کایل واکر پیترز فردا گزینه ای برای حضور در سمت راست خط دفاعی است. باید یادآوری کنم که او 18 ماه پیش همراه با تیم ملی انگلیس در جام جهانی زیر 20 ساله ها قهرمان شد و کیفیتش باورنکردنی است. بازیکنان جوان برای پیشرفت به اعتماد از سوی سرمربی و بازی کردن به صورت منظم نیاز دارند. بازی در استادیوم ترسناکی چون نیوکمپ می تواند شما را نسبت به گذشته قوی تر کند. در مورد نمایشی که واکر پیترز می تواند ارائه دهد هیچ تردیدی نداریم. خوشحالم که در پست دفاع راست، سه بازیکن جوان با ویژگی های مختلف در اختیار دارم. کایل، کیفیت لازم برای حضور در خط دفاعی را دارا است. فارغ از هر نتیجه ای که در بازی با بارسلونا رقم بخورد، امیدواریم که او بتواند موفقیت بزرگی برای باشگاه باشد. 

وی در خصوص مصدومیت سوارز گفت:

غیبت لوییس سوارز برای بارسلونا یک فقدان بزرگ است زیرا او یکی از بهترین مهاجمان دنیا به شمار می رود. سوارز در کشورهای مختلف کیفیت خود را نشان داده و حالا ستاره بارسا است. غیبت او، ضربه مهمی به خط حمله بارسلونا است. با این حال می دانیم که بارسلونا تیم باکیفیتی دارد و همه بازیکنان این تیم شایسته حضور در بارسلونا هستند.

پوچتینو در خصوص نتیجه بازی همزمان اینتر-آیندهوون که بر سرنوشت تاتنهام تاثیرگذار خواهد بود، افزود:

البته راستش را بخواهید، ما فردا بازی اینتر و آیندهوون را دنبال خواهیم کرد و از نتیجه آن اطلاع خواهیم داشت. البته باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم. دانستن نتیجه بازی همزمان مهم است اما در نیوکمپ باید متمرکز باشید. آماده رقابت در بهترین شرایط خود هستیم. در چنین بازی مهمی باید بهترین عملکرد را ارائه داد و علاوه بر شرایط بدنی، باید از نظر ذهنی هم آماده باشیم. باید به عملکردی که خودمان ارائه خواهیم داد فکر کنیم نه این که بارسلونا چه عملکردی ارائه خواهد داد. ما تنها تیمی در اروپا هستیم که بازیکنی نخریده اما بازیکنی هم نفروخته است. نسبت به فصل گذشته پیشرفت داشته ایم و همان حس همیشگی را داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد

هافبک هلندی بارسلونا به دلیل مصدومیت بازی‌های باقیمانده فصل جاری را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرنکی دیونگ که در جریان شکست 3 بر 2 شب گذشته (یکشبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، در صحنه نبرد بر سر تصاحب توپ با فدریکو والورده، از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و در دقیقه 7+45 جای خود را به پدری داد؛ به خاطر همین مصدومیت این فصل دیگر نمی‌‌تواند برای کاتالان‌ها به میدان برود.

شبکه تلویزیونی «اسپورت» چاپ کاتالونیا در این خصوص گزارش داد؛ تست‌های انجام شده روی پای فرنکی دیونگ نشان داد که او دچار پیچ‌خودرگی درجه دو در ناحیه قوزک پا شده است و فصل برای او تمام شده است. شبکه تلویزیونی «ESPN» هلند هم با تأیید اینکه فصل برای دیونگ تمام شده است، خبر داد که او تا مسابقات یورو 2024 به شرایط بازی خواهد رسید و می‌تواند تیم ملی فوتبال هلند را در این مسابقات همراهی کند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

دیونگ 26 ساله که در سه فصل اخیر هشت بار مصدوم شده، گفته می‌شود بارسلونا در صورت دریافت پیشنهادی 100 میلیون یورویی حاضر به فروش او در پایان فصل جاری است.

دیونگ که تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارد، این فصل در 30 بازی برای این تیم به میدان رفته و دو گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد