Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیروت-ایرنا-'نبیه بری' رئیس پارلمان لبنان گفت کشورش با وجود درخواست های مکرر هنوز اطلاعاتی را درباره مختصات تونل های زیرزمینی ادعا شده از سوی اسرائیل، دریافت نکرده است.

به گزارش ایرنا، وی روز دوشنبه پس از دیدار با 'الیزابت ریچارد' سفیر آمریکا در بیروت افزود که در نشست سه جانبه اخیر بین لبنان و رژیم صهیونیستی با وساطت سازمان ملل که درباره وضعیت مرزی برگزار شد، نماینده ارتش لبنان هیچ اطلاعاتی را درباره مختصات تونل های ادعایی دریافت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت که اسرائیل به طور متوسط 150 بار حریم مرزی لبنان را نقض می کند.
رئیس پارلمان لبنان ضمن اشاره به پایبند نبودن اسرائیل به قطعنامه 1701 شورای امنیت، تنها راه برای جلوگیری از نقض حریم لبنان را اجرای کامل این قطعنامه دانست.
قطعنامه 1701 در سال 2006 پس از جنگ موسوم به سی و سه روزه بین لبنان و رژیم صهیونیستی تصویب شد و هدف از آن جلوگیری از تنش و برخورد بین دو طرف بود.
رژیم صهیونیستی سه شنبه هفته گذشته مدعی شد که حزب الله لبنان تونل هایی را از خاک این کشور به داخل مناطق اشغالی حفر کرده است.
خاورم**2054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي لبنان بري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه های صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کردند که پایگاه هوایی راهبردی میرون رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شاهد وقوع انفجار بوده است.

این پایگاه رژیم صهیونیستی پیش از این هدف حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان قرار گرفته بود.

پایگاه میرون با دارا بودن شمار زیادی از نیروهای زبده ارتش رژیم صهیونیستی، مرکز کنترل و مدیریت عملیات های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در ناحیه لبنان، سوریه، قبرس و منطقه شمالی بخش شرق دریای مدیترانه است و مرکز اصلی عملیات ارسال پارازیت در این مناطق به شمار می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل
  • مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • بورل: اوکراین و اسرائیل مثل هم نیستند
  • حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان
  • بهت صهیونیست‌ها از اشراف اطلاعاتی حزب‌ الله لبنان
  • یک شکست اطلاعاتی دیگر برای ساختار اطلاعاتی رژیم صهیونیستی
  • انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • شیخ یاسین: پاسخ ایران، پوشالی بودن اسرائیل را ثابت کرد