Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@15:05:18 GMT

توخل: احتمالا نیمار فردا شب بازی می کند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۹۵۳

توخل: احتمالا نیمار فردا شب بازی می کند

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که نیمار، ستاره برزیلی تیمش، احتمالا می تواند در دیدار فردا شب مقابل ستاره سرخ بلگراد به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل بوردو از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شد و دیدار مقابل استراسبورگ را از دست داد.

به دلیل تظاهرات اعتراضی در پاریس، بازی این هفته پاری سن ژرمن مقابل مون پلیه برگزار نشد و این فرصتی برای این ستاره برزیلی فراهم کرد تا بیشتر استراحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون توخل امیدوار است که این ستاره برزیلی بتواند در دیدار فردا شب به میدان برود.

او به خبرنگاران گفت:" نیمار در آخرین تمرین با تیم خواهد بود و اگر همه چیز خوب پیش برود، فردا بازی خواهد کرد.

در مورد چوپو موتینگ هم همین طور است. اگر او بتواند به طور معمول تمرین کند، همراه تیم خواهد بود. در مورد اینکه چه کسی درون دروازه خواهد بود، باید با کادر فنی صحبت کنیم و ببینیم چه می شود.

تمرین در ورزشگاه ستاره سرخ، فرصت خوبی است تا ببینیم شرایط زمین چطور است و با آن آشنا شویم. ترجیح می دهم اینجا تمرین کنیم. ما دو هفته قبل برای سفرمان برنامه ریزی کردیم زیرا دیدار قرار بود دیدار مقابل مون پلیه، طبق برنامه روز شنبه برگزار شود و غیرممکن بود که بتوانیم روز یکشنبه، روی برنامه های تاکتیکی کار کنیم."

 

 

کیلیان امباپه، ستاره جوان پاریسی ها هم در مورد شرایط نیمار و بازی فردا شب به خبرنگاران گفت:" با نیمار، بهتر و بهتر در کنار هم جا می افتیم. برای بازیکنی مانند او، مشکلی وجود ندارد. او آماده خواهد بود و کیفیتش را با کمک به پیروزی تیم نشان خواهد داد.

در تیم ما، جو خیلی فوق العاده ای وجود دارد. فردا تجربه جدیدی است. من هرگز در یک دیدار حرفه ای در صربستان حضور نداشتم. ما برای صعود اینجا هستیم و فرصت زیادی برای دیدن هواداران نداریم.

ما نشان دادیم که می توانستیم به فشار بازی های لیگ قهرمانان پاسخ بدهیم. فردا شب هم باید این کار را بکنیم."

پاری سن ژرمن نیمار توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار توماس توخل سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار خبر خوش را به هواداران داد

به گزارش "ورزش سه"، اکتبر گذشته بود که نیمار در بازی برزیل و اروگوئه رباط داد. مشکل رباط صلیبی بار دیگر او را برای ماه ها دور از میادین نگه داشته و او در این مدت تمرینات طاقت فرسایی را برای ریکاوری انجام داده است. بازگشت نیمار به فوتبال ولی نزدیک است.

ستاره برزیل الهلال در استوری اینستاگرام خود ویدیویی از ضربه زدن به توپ منتشر کرد و نوشت: «بدون عجله.»

این خبر خوبی برای هواداران فوتبال برزیل و باشگاه الهلال است که نیمار دوباره پا به توپ شده است. او فقط 384 دقیقه برای الهلال بازی کرده ولی آبی ها اصلا غیبت او را حس نکرده اند و مقتدرانه صدرنشین لیگ هستند. الهلال ولی در لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند و نتوانست به فینال برسد.

دیگر خبرها

  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم