Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:57:34 GMT

ورود کمیته ویژه مجلس به موضوع قاچاق لوازم آرایشی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۹۷۲

ورود کمیته ویژه مجلس به موضوع قاچاق لوازم آرایشی

عضو کمیته رصد قاچاق کالا و ارز از بررسی قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی در این کمیته خبر داد.

به گزارش مشرق، یحیی کمالی‌پور، عضو کمیته رصد قاچاق کالا و ارز از ورود این کمیته به قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است، هفته آینده اعضای کمیته جلسه‌ای را برای برنامه‌ریزی به منظور بررسی قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای تدوین گزارش در مورد قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی، هر یک از اعضای کمیته وظیفه‌ای به‌عهده می‌گیرند که پس از بررسی کارشناسی، گزارش خود را به اعضای کارگروه ارائه می‌دهند، افزود: همچنین اعضای کمیته برای تهیه گزارش درباره میزان و شیوه ورود لوازم قاچاق از گمرک و مبادی ورودی کالا بازدید می‌کنند.

عضو کمیته رصد قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه بخشی از لوازم آرایشی به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود، اضافه کرد: مصرف لوازم‌ آرایشی قاچاق و تقلبی خطراتی را به همراه دارد که باید جلوی قاچاق این نوع کالاها به کشور گرفته شود.

کمالی‌پور تصریح کرد: در گزارش اعضای کمیته به نقاط قوت و ضعف در زمینه مبارزه با قاچاق کالا به‌ ویژه لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین پیشنهادات و راهکارهای مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ،کمیته رصد قاچاق کالا و ارز مجلس متشکل از اعضای کمیسیون‌های مختلف عملیات اجرایی قاچاق کالا را رصد می‌کنند. این کمیته موظف است تا هر سه ماه یک بار گزارشی را به کمیسیون مشترک سه‌جانبه ارائه کند تا در طول زمان مشخصی موارد نظارتی اجرایی شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه کالای قاچاق لوازم آرایشی مجلس شورای اسلامی واردات لوازم آرایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: قیمت لوازم خانگی افزایشی شد؟

اما محمود سیجانی، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

کد خبر: 1228356 برچسب‌ها لوازم خانگی

دیگر خبرها

  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • بررسی قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات روی میز مجلس