Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@06:49:44 GMT

خودرو منتسب به استاد شهریار فروخته شد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۱۷۱

خودرو منتسب به استاد شهریار فروخته شد؟

خبرگزاری ایسنا: هادی بهجت تبریزی با اعلام این خبر، گفت: در روز‌های اخیر خبری مبنی بر فروش خودرو منتسب به استاد شهریار منتشر شده که این خبر نادرست بوده و این خودرو در حال حاضر در دست تعمیر و بهسازی است.

او افزود: این خودرو با نظارت سازمان در حال بهسازی است و بلافاصله بعد از اتمام تعمیر، به محل موزه انتقال خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهجت تبریزی با اشاره به این‌که این خودرو جزء اموال موزه استاد شهریار است، خاطرنشان کرد: چند سال پیش سندی با نام استاد شهریار در خبرگزاری‌ها منتشر شد و بر همین اساس این خودرو توسط یکی از علاقه‌مندان استاد خریداری و به موزه اهدا شد، ولی این موضوع در خبرگزاری‌ها درج نشده است که شهریار هرگز خودرویی نداشته و سند اول تنها به دلیل نگارش توصیه‌نامه به یکی از اقوام دور نوشته شده و به همین دلیل سند اول این خودرو به نام استاد شهریار بوده و در سند دوم به نام خریدار تغییر یافته است.

او گفت: خانه موزه استاد شهریار نیز طبق روال گذشته به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان مشغول است و مرمت‌هایی انجام شده است و در حال حاضر مشکلی ندارد؛ اما اگر بخواهیم مرمت استحکام‌بخشی انجام دهیم، این امر منوط به جلب رضایت همسایه‌هاست.

مدیر موزه استاد شهریار در بخش دیگری از سخنان خود از رسانه‌های محلی درخواست کرد پیش از بازنشر خبر‌های منتشرشده در فضای مجازی از صحت و اعتبار آن مطمئن شوند تا احساسات علاقه‌مندان فرهنگ و هنر تبریز جریحه‌دار نشود.

منبع: فردا

کلیدواژه: خودرو استاد شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک منتسب به پدافند غیرعامل تکذیب شد+ عکس

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور اطلاعیه‌ای خبرداد: به اطلاع می‌رساند پیامی که با سرشماره ۹۰۰۰۳۱۴۰ از طریق یک سامانه پیامکی تجاری برای برخی از شهروندان منتشر شده جعلی است و متعلق به روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور نمی‌باشد و محتوای آن کذب محض است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
  • جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد+قیمت
  • معمای سر به مهر قتل سریالی ۱۶ معتاد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • حراج ۲ نقاشی کمیاب
  • پیامک منتسب به پدافند غیرعامل جعلی و محتوای آن کذب است
  • پیامک منتسب به پدافند غیرعامل جعلی است
  • پیامک منتسب به پدافند غیرعامل تکذیب شد+ عکس
  • هیچ زمینی در شهرداری خام فروخته نمی‌شود
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳؛ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟