Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  برنامه نود مورخ 19 آذر 97، آیتمی را به بررسی عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور در هفته گذشته اختصاص داد. در ادامه این بخش را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: لژیونرهای ایرانی، زیر نظر باشگاه هایشان ریکاوری می کنند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

گزارشی از عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران طی یک هفته اخیر +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم فیلم ورزشی برنامه نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب آرسنال در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس و بازگشت این تیم به دوران اوج در چند هفته اخیر باعث شده بود که بسیاری آنها را مدعی اصلی پیروزی برابر بایرن مونیخ و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدانند.

ما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت و این شاگردان توماس توخل بودند که پس از کسب تساوی در بازی رفت در زمین آرسنال، موفق شدند در بازی برگشت در ورزشگاه خانگیشان با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده است که این حذف برای مدیران آرسنال بسیار گران تمام شده است و آنها تصمیم دارند که بازسازی اساسی در این تیم انجام دهند و به همین دلیل چهار ستاره را در فهرست فروش برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو قرار داده‌اند.

ادی انکتیا، ریس نلسون، توماس پارتی و آرون رمزدیل چهار بازیکنی هستند که در این فهرست قرار دارند و گفته شده است که این باشگاه همچنین قصد دارد یک مدافع چپ جدید در تابستان پیش رو به خدمت بگیرد چون از عملکرد اولکساندر زینچنکو در چند هفته اخیر به هیچ وجه راضی نیست.

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران