Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بنیامین نتانیاهو» دیروز (دوشنبه) مدعی شد برای متوقف کردن مقاومت در منطقه، لازم است تحریم‌ها علیه ایران را افزایش دهند.
نتانیاهو طی سخنرانی در جمع سفرای رژیم صهیونیستی در ساختمان وزارت امور خارجه این رژیم، گفت: «ضروری است که تحریم‌ها بر ایران را افزایش دهیم، زیرا این کشور حامی (حزب‌الله) است و حامی اقدامات حماس است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن اشاره به عملیات ارتش اسرائیل برای تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، مدعی شد: «افشای تونل‌های تروریستی حزب‌الله در مرزهای شمالی، بخشی از تلاش، نه فقط نظامی بلکه تلاش دیپلماتیک و اقتصادی، برای افزایش تحریم‌ها علیه حزب‌الله و شناسایی آن به عنوان یک سازمان تروریستی است».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اقدامات ایران، حزب‌الله و حماس را طی روزهای آینده در جلسه شورای امنیت سازمان ملل مطرح می‌کنند، خطاب به سفری این رژیم گفت: «شما باید به وزارت خارجه کشورهای محل ماموریت خود بروید و به آنها بگویید که علیه سازمان تروریستی حزب‌الله، موضع بگیرند زیرا (تونل‌ها) هم حاکمیت ما و هم قطعنامه 1701 را نقض کرده است».

نتانیاهو ضمن اشاره به گرم‌شدن روابط این رژیم با کشورهای عربی، ادعا کرد:‌«وقتی با سران اعراب ملاقات می‌کنم، آنها می‌گویند که منافع امنیتی و اقتصادی مشترکی (با اسرائیل) دارند و می‌خواهند از ثمره بهبود (روابط) استفاده کنند و اینکه نمی‌خواهند بیش از این عادی‌سازی مناسبات با اسرائیل در گرو هوس‌های فلسطینی‌ها بگذارند».
وی همچنین افزود: «این البته به معنی توافق صلح (با کشورهای عربی) نیست ولی قطعا این معنی را می‌دهد که می‌توان موقعیتی ایجاد کرد تا از طریق آن ابتدا به صلح و عادی‌سازی با جهان عرب برسیم تا اینکه ابتدا صلح با فلسطینی‌ها حاصل شود».
رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان سعودی و امارات عربی متحده روابط دیپلماتیک رسمی ندارد و تنها کشورهای عربی که توافق سازش با رژیم صهیونیستی امضا کرده‌اند، مصر و اردن هستند.
با اینکه تل‌آویو روابط علنی با ریاض ندارد اما گزارش‌های متعددی که پیشتر منتشر شده نشان می‌دهد این دو دولت در پشت پرده همکاری‌های مختلفی در حوزه‌های امنیتی و اقتصادی انجام می‌دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران حزب الله رژیم صهیونیستی فلسطین مصر نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند

"محمود عباس زاده مشکینی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص پاسخ کوبنده ایران به  شیطنت رژیم اشغالگر قدس به خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب گفت: جهوری اسلامی هر اقدامی علیه منافع خود را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و باید توجه داشت که پاسخ ما می‌تواند اشکال متفاوتی داشته باشد، ولی در نهایت با تدبیر و نکته سنجی صورت خواهد گرفت.
 
وی ادامه داد: کشورهای جهان هرگز نباید این نکته را فراموش کنند که جمهوری اسلامی ایران هیچ اقدامی که علیه منافع ملی کشورش باشد را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
 
این نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران و نهضت‌های آزادی بخشی چون محور مقاومت ثابت کردند که تروریسم بین‌المللی جز با قدرت و مولفه‌های منطق قابل مهار نیست و دیدیم که با دفاع مشروعی که ایران از خودش نشان داد، این غده سرطانی در حال فروپاشی است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال و فروپاشی است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران با دفاع مشروعی که از خود در برابر رژیم کودک‌کش اسرائیل انجام داد، به جهانیان ثابت کرد از حیث قدرت بازدارندگی و نظامی یکی از قدرت‌های برتر جهان و قدرت اول منطقه است. در این بین دیدیم که اسرائیل با خطای استراتژیکی که انجام داد با واکنش پشیمان کننده‌ای روبه رو شد.
 
عباس زاه با یادآوری این واقعیت که اسرائیل یک رژیم نامشروع و ناو جنگی آمریکا در منطقه است، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند که جمهوری اسلامی دموکراتیک ترین نظام سیاسی بر مبنای فکر اسلامی را دارد که محصول یک انقلاب مردمی است؛ و در این بین کشورهای اسلامی منطقه باید طرف خود را انتخاب کنند که آیا می‌خواهند طرف ظلم باشند یا حامی مظلوم.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: عربستان هم به عنوان مدعی اسلام‌گرایی و مسلمانی باید تکلیف خودش را با این قضیه روشن کند. زمانی که هیمنه رژیم صهیونیستی به دست جمهوری اسلامی ایران فرو می‌ریزد طبیعتاً هیمنه همه کشورهایی که از این رژیم کودک‌کش حمایت می‌کنند یا به تعبیری تحت تاثیر آن هستند هیمنه آنان هم فروخواهد ریخت.
 
عباس زاده با اشاره به خوشحالی مسلمانان از دفاع مشروع ایران از خود خاطر نشان کرد:  به نظر من استقبال کشورهای عربی مثل سوریه، لبنان، عراق، .... حتی فلسطین از عملیات وعده صادق بسیار به جا بود چرا که تمامی ملت‌های مسلمان، اهل معرفت و مدافعان حق و حقیقت از تنبیه رژیم صهیونیستی که کودک‌کش‌ترین  رژیم این دنیاست قطعا خوشحال خواهند شد چرا که رژیم نامشروع اسرائیل تاکنون نشان داده است برای ادامه اشغال خاک فلسطین و انحراف افکار عمومی از رفتارهای اشغالگرایانه،‌ غیراخلاقی و کشتار و سرکوب مردم فلسطین علاقه شدیدی به ادامه تنش‌های خارجی دارد و به همین سبب است که تمامی قانون‌های موجود در جهان را نقض کرده است.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • نقشه آمریکا برای غزه و اسرائیل
  • انتقاد معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • ایران آماده جنگ است اگر... | انتقاد تند معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران