Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – صدها تن از رهبران مذهبی و فعالان حقوق بشری در حمایت از پناهجویانی که خواستار مهاجرت به آمریکا هستند در مرزهای جنوبی این کشور با مکزیک تجمع کردند.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از «ان.بی.سی نیوز»، این رهبران مذهبی ئ فعالان مدنی که بیش از دویست نفر بودند، بنا به دعوت «کمیته آمریکایی خدمت رسانی دوستان» (AFSC) به مرز مکزیک رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رهبران مذهبی از ادیان، مذاهب و آئین های مختلف بودند.
روزنامه «نیویورک دیلی نیوز» گزارش داد که 32 نفر از رهبران مذهبی در جریان تظاهرات در مرز مکزیک بازداشت شدند. این تظاهرات در گذرگاه مرزی «سان دیگو» آمریکا و «تیجوانا» در مکزیک برگزار شد.
«جویس آجلونی» مدیر AFSC که در زمینه رسیدگی به وضعیت پناهجویان فعالیت می کند، گفت: ما از آمریکا می خواهیم که حقوق مهاجران را رعایت کند.
طی ماه های اخیر هزاران پناهجو از آمریکای لاتین راهی شده و با عبور از مکزیک خود را به مرز آمریکا رساندند. این پناهجویان عمدتا برای رهایی از خشونت ها در کشورهای آمریکای لاتین مجبور به مهاجرت شده اند. اما دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می گوید که آنان تهدیدی امنیتی علیه آمریکا ایجاد می کنند. او تهدید کرده که مرز را به روی مهاجران خواهد بست.
«لیز تئوهریس» از شخصیت های حاضر در تظاهرات رهبران مذهبی در مرز مکزیک به ان.بی.سی نیوز گفت: متون مقدس به ما می گوید که دیوارها را برچینیم و به استقبال مهاجران برویم.
شبک**9423**1908

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مهاجران رهبران مذهبي آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا دنیا تجمع کرده و اعتراض خود را اعلام کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078120 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک
  • بازداشت دستکم ۲۱۰۰ نفر در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • پلیس فرانسه وارد دانشگاه «ساینس‌پو» شد
  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه یو سی ال‌ ای
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • پلیس آمریکا با گاز اشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه فلوریدای جنوبی حمله کرد