Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:06:35 GMT

زلزله شهداد کرمان خسارت نداشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۴۷۰

زلزله شهداد کرمان خسارت نداشت

کرمان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: زلزله 4.3ریشتری بامداد (سه شنبه ) خساراتی در برنداشته است .

مجید سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به محض وقوع زمین لرزه تیم های امداد و نجات به منطقه شهداد اعزام شده و ستاد بحران در کرمان تشکیل شد.
زمین لرزه ای به بزرگی 4.3 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد سه شنبه شهداد در استان کرمان را لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری این زمین لرزه ساعت 5 و 11 دقیقه و 1 ثانیه بامداد سه شنبه بیستم آذرماه در عمق 10 کیلومتری زمین روی داد.
موقعیت مرکز این زمین لرزه عرض جغرافیایی 30.47 و طول جغرافیایی 57.46 گزارش شده است.
شهداد در 100 کیلومتری کرمان قرار دارد.
5054/3029

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زلزله شهداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا

ایسنا/کرمان بخشدار شهداد گفت: روز گذشته در پی وقوع سیلاب در روستای پشوئیه، شبکه آب و برق دچار مشکل و قنات روستا تخریب شده، همچنین در روستای جهر نیز شاهد وقوع سیلاب بودیم.

محسن محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز بارندگی‌ها از روز گذشته در بخش شهداد شهرستان کرمان با اشاره به طغیان رودخانه‌های فصلی در چند نقطه افزود: با طغیان رودخانه در مسیر ورودی روستا، این منطقه مسدود و باعث ایجاد مشکل در شبکه آب و برق شده بود.

محمدی بیان کرد: در حال حاضر برق روستای پشوئیه وصل و مردم آب آشامیدنی دارند اما قنات روستا دچار خسارت شده و مردم خواستار تسریع در بازسازی آن هستند.

بخشدار شهداد با اشاره به آماده‌باش تمام دستگاه‌های خدماتی، امدادی، کمک‌رسان و بسیج گفت: یک تانکر ۲۰‌ هزار لیتری آب آشامیدنی به روستای پشوئیه ارسال شده است.

وی افزود: با صدور هشدار هواشناسی، ماشین آلات عمرانی در همه روستاهای در مسیر سیل مستقر شده بود که سیلاب روستای پشوئیه نیز به طرف رودخانه و مقدار کمی به سمت خیابان اصلی هدایت و از ورود به منازل مسکونی جلوگیری شد.

محمدی اظهار کرد: امروز نیز در روستای جَهَر سیلاب به وقوع پیوست که به سمت رودخانه فصلی روستا هدایت شده و ضمن اینکه بارندگی همچنان ادامه دارد دستگاه‌های اجرایی در حالت  آماده باش هستند.

وی در پایان اظهار کرد: بارندگی و سیلاب در بخش شهداد تاکنون خسارت‌های محدودی بر جا گذاشته است.

بانتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • بهاباد امروز لرزید
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند