Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، کاخ سفید در یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا یک سند راهبردی را امضاء کرده است که گروههای تروریستی همچون داعش را از دستیابی به سلاحهای کشتار جمعی باز می دارد.

در این اطلاعیه رسمی که روز دوشنبه منتشر شد، آمده است: «امروز، رئیس جمهور ترامپ برای مقابله با یکی از خطرناکترین ابعاد تهدید تروریستی گامی قاطع  برداشته است- گامی قاطع علیه این چشم انداز که داعش و سایر گروههای افراط گرا بتوانند از تسلیحات کشتار جمعی علیه آمریکا استفاده نمایند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «با تصویب این سند راهبرد ملی برای مقابله با تروریسم تسلیحات کشتار جمعی، رئیس جمهور ترامپ بر ضرورت خارج ساختن تسلیحات شیمیایی، بیولوژیکی، تشعشعی و هسته ای از دسترس خطرناکترین مردم جهان تأکید کرده است».

مقامات کاخ سفید در بخشی دیگر از این اعلامیه رسمی ادعا کردند که آمریکا برای تضمین عدم دستیابی تروریستها به تسلیحات کشتار جمعی، اعمال فشار بر گروههای تروریستی خواهان دستیابی به اینگونه سلاحها و تقویت مواضع دفاعی در برابر تسلیحات کشتار جمعی در داخل و خارج از آمریکا، رهبری و هدایت تلاشها و اقدامات در سرتاسرجهان را برعهده خواهد گرفت!

کد خبر 4481834

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا تروریسم تسلیحات کشتار جمعی داعش دونالد ترامپ سند راهبردی کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی جمعی در ایندیاناپولیس آمریکا/ دست کم ۵ نفر زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فاکس، در پی وقوع تیراندازی در منطقه ایندیاناپولیس واقع در ایالت ایندیانای آمریکا، پنج نفر زخمی شدند.

پلیس ایندیانا گفته است که این حادثه بامداد امروز رخ داده و دست کم پنج تن زخمی شده‌اند.

هنوز هیچ جزئیاتی درباره شرایط زخمی‌های این تیراندازی جمعی و همچنین جزئیات مرتبط با مظنون یا مظنونین احتمالی مخابره نشده است.

کد خبر 6056067

دیگر خبرها

  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می کند
  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می‌کند
  • عفو بین‌الملل: آمریکا ارسال سلاح برای کشتار در غزه را متوقف کند
  • قاچاق سلاح و مواد مخدر؛ راهبرد جدید تل آویو برای بی ثبات سازی جنوب سوریه/گزارش اختصاصی
  • چین زدایی راهبرد سیاست خارجی آمریکا
  • راهبرد وحدت میدان‌ها چگونه به تل‌آویو آسیب زد؟
  • بیانیه یک سازمان مردم نهاد به یاد دختر کاپشن صورتی
  • جنایت هولناک اسراییل؛ کشتار جمعی در النصیرات
  • تیراندازی جمعی در ایندیاناپولیس آمریکا/ دست کم ۵ نفر زخمی شدند
  • راهبرد «وحدت میدان‌ها» چگونه به تل‌آویو آسیب زد؟