Web Analytics Made Easy - Statcounter

«قاسم میرزایی نکو»، نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی، در خصوص هدف از تشکیل فراکسیون احزاب و تشکل های مدنی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا بیان کرد: ما از سال گذشته به دنبال شکل گیری این فراکسیون بودیم اما باتوجه به اینکه دو دسته برای تشکیل این فراکسیون درخواست داده بودند در نهایت به یک جمع بندی رسیدیم و یکی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته جلسه رای گیری آن انجام شد و آقای شیخ به عنوان رئیس، خانم زرآبادی، خانم مافی و آقای بخشی به عنوان نایب رئیس و من هم به عنوان سخنگو انتخاب شدم.

وی در خصوص اهداف این کمیسیون اعلام کرد: هدف اصلی این است که فراکسیون بتواند خواسته‌های گروه ها و احزاب را در زمینه بودجه، یارانه و مشکلاتی که دارند، نمایندگی و پیگیری کند.

وی در خصوص تفاوت میان فراکسیون احزاب و تشکل های مدنی با کمیسیون ماده 10 احزاب توضیح داد: این فراکسیون مثل تشکل های داخلی است که تعدادی نمایندگان کاری را بیشتر پیگیری می کنند. کمیسیون ماده 10 احزاب یک کمیسیون رسمی است که برای تدوین و انجام امور احزاب و گروه های سیاسی تشکیل شده است. این کمیسیون متشکل از دو نفر از قوه قضاییه، دو نفر از مجلس و یک نفر از قوه مجریه است.

میرزایی نکو در مورد سخنرانی روز گذشته «حسام الدین آشنا»، مشاور رییس جمهور، که گفته بود «از حصر تنها پوسته آن مانده است»، گفت: من تایید می کنم که اتفاقاتی افتاده است اما هنوز حصر برقرار است. در واقع آقای آشنا صحبت های آقای روحانی را بیان کردند. جناب روحانی  در جلسه ای با اصلاح طلبان، اعلام کرد که از حصر پوسته ای بیشتر نمانده و در واقع مشکل حل شده است.

عضو کمیسیون شورا در پایان اضافه کرد: باید مردم راضی شوند که چنین اتفاقی افتاده است. همچنین از خود این بزرگواران باید بپرسید که شما در حصر هستید یا نیستید؟

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه دماوند گروه های سیاسی مجلس شورای اسلامی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق