Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@21:14:03 GMT

پیرترین زن ایران در سن ۱۲۵ سالگی درگذشت +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۵۶۹

پیرترین زن ایران در سن ۱۲۵ سالگی درگذشت +عکس

خبرگزاری مهر: رضا رستمی با اشاره به درگذشت پیرترین زن ایران در موسسه خیریه صدیق در خرم آباد اظهار داشت: این بانوی ۱۲۵ ساله صبح امروز ۱۸ آذرماه دار فانی را وداع گفت.

وی با بیان اینکه خانم «گلی پاپی» از سال ۹۳ تاکنون در سرای سالمندان سدیق زندگی می‌کرد و در این مدت مورد احترام و توجه کارکنان این موسسه خیریه قرار داشت، تصریح کرد: با توجه به تاریخ تولد شناسنامه «گلی پاپی»، وی متولد ۱۲۷۲ هجری شمسی در روستای «لبان سفلی» شهرستان دورود بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام موسسه خیّریه صدیق یادآور شد: مرحومه «گلی پاپی» فرزند «شیخعلی» بوده و ۵ نسل خویش را دیده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: پیرترین زن ایران گلی درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم

محمد توکل پیشکسوت کشتی ایران در ۹ اسفندماه درگذشت

طرفداری | محمد توکل، چهره برجسته کشتی ایران و جهان در ماه پایانی سال ۱۴۰۲ درگذشت.

محمد توکل، رئیس اسبق فدراسیون کشتی و نایب رئیس سابق فدراسیون جهانی کشتی، پس از گذراندن دوره بیماری در سن ۸۹ سالگی درگذشت.

توکل از چهره‌های برجسته و نام‌آور کشتی ایران و جهان بود که خدمات ارزنده‌ای به این رشته ورزشی کرد. او سابقه ریاست فدراسیون کشتی ایران، نایب رئیسی فدراسیون جهانی کشتی، عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی و ریاست کمیته پزشکی فدراسیون جهانی کشتی را در کارنامه خود داشت.

توکل در سال ۱۳۱۳ در تهران متولد شد و کشتی را از سنین نوجوانی آغاز کرد. او در دوران جوانی در رده ملی به مقام قهرمانی ایران دست یافت و در چندین تورنمنت بین‌المللی نیز شرکت کرد. توکل پس از دوران قهرمانی، وارد عرصه مربیگری و مدیریت ورزشی شد. او در سال ۱۳۵۶ به عنوان رئیس فدراسیون کشتی ایران انتخاب شد و در این سمت خدمات ارزنده‌ای به کشتی ایران کرد.

توکل در سال ۱۳۶۳ به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی انتخاب شد و تا سال ۱۳۷۶ در این سمت فعالیت کرد. او در این مدت نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشتی در جهان داشت. توکل همچنین از بنیانگذاران کنفدراسیون کشتی آسیا بود و سال‌ها به عنوان رئیس این کنفدراسیون فعالیت کرد. او در سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین ایرانی، نشان افتخار فیلا را دریافت کرد.

یاد و خاطره محمد توکل گرامی باد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • جو لیبرمن درگذشت
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • مرگ سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی
  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • قیمت مرغ تا پایان ماه رمضان نوسانی ندارد
  • کشف چیز‌های عجیب در کالبد شکافی سلبریتی‌های درگذشته!
  • زهرا شجاعی که بود و علت درگذشت او چه بود؟
  • راه کار موسسه خودکفایی صنعتی کشور با استفاده از ظرفیت و تفکر نخبگان بومی است